تحلیل تکنیکال نماد غبهنوش

تحلیل تکنیکال نماد غبهنوش

شرکت بهنوش ایران با نماد غبهنوش در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قندو شکر قرار دارد و در زمینه ایجاد کارخانجات مالتسازی و مشتقات آن وانواع نوشابه های بدون الکل وشیشه سازی،قوطی سازی،ایجاد مزارع برای کشت جووسایرمحصولات کشــاورزی،بهره برداری ازکارخانجات و مزارع مذکور، فعالیت می کند.

در ساعات ابتدایی معاملات امروز این نماد به صف خرید نشست و تا پایان معاملات توانست صف خرید خود را حفظ کند. در طی معاملات امروز تعداد 1.8 میلیون برگ سهم بین خریداران و فروشندگان جا به جا شد در حالی که میانگین حجم ماه اخیر حدودا 333 هزار برگ سهم محاسبه شده که نشان می دهد معاملات پر حجمی را امروز به نسبت یک ماه اخیر تجربه کرده است . همچنین سرانه خرید هر حقیقی حدودا 526 میلیون ریال و سرانه فروش آنها حدود 76 میلیون ریال را نمایش می دهد که از آن می توان نتیجه گرفت که خریدار حقیقی نزدیک به 7 برابر قدرت بیشتری از فروشنده حقیقی در معاملات امروز داشته است.

همچنین ورود پول حقیقی امروز در حدود 76348 میلیون ریال رقم خورد.

در ادامه به بررسی نمودار قیمتی این نماد خواهیم پرداخت.

نمودار قیمتی
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

در نمودار فوق حرکت قیمتی را مدتی است در داخل یک کانال خنثی (یا با شیب صعودی کم) می توان دید که در طی مسیر خود هر بار با رسیدن به کف کانال تحرکات مثبتی را نمایش داده است ، و اینبار نیز موقعیت فعلی قیمت در کف این کانال مجددا با تقاضا همراه بوده است و باید دید در ادامه نیز این حمایت می تواند موثر واقع شود یا خیر. لازم به ذکر است که در تصویر هیچ علامتی مبنی بر تغییر روند قیمت به صعودی دیده نمی شود و فقط شواهدی از خستگی و تضعیف فروشندگان مشاهده می شود.

لذا به شرطی که در آینده حمایت کف کانال که در محدوده قیمتی 4500 الی 4900 ، حفظ شود می توان شاهد بهبود تقاضا بود و در این صورت اولین مقاومتی که در مسیر رشد قیمت می توان یافت،مقاومت خط میانی کانال و سطح استاتیک سبز رنگ در محدوده 8100 الی 9000 می باشد.

در صورت از دست رفتن ناحیه حمایتی مذکور نیز ، حمایت بعدی در حوالی 3400 الی 3500 قرار خواهد گرفت.

برای مشاهده تحلیل های بیشتر به کانال تلگرام تحلیل با سیگنال به آدرس signal-tahlil  مراجعه فرمایید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *