دتماد با حجم های سنگین در صف خرید قرار گرفت

دتماد با حجم های سنگین در صف خرید قرار گرفت

تولید مواد اولیه داروپخش با نماد دتماد در بازار بورس و گروه مواد و محصولات دارویی قرار دارد. این نماد امروز حجم های سنگینی معامله شد. تصویر زیر تابلوی این نماد را در پایان معاملات امروز نشان می دهد.

تابلوی فرعی

میانگین حجم ماه در این نماد حدود 340 هزار برگ سهم بود در حالی که امروز بیش از 14 میلیون برگ سهم معامله شد. 82 درصد از فروش ها توسط 5 کد حقوقی و بیش از 96 درصد خریدها  توسط 766 کد حقیقی انجام گرفت.

در پایان معاملات امروز که با صف خرید نزدیک به 2 میلیون حجم همراه شد، سرانه خرید کدهای حقیقی 67 میلیون تومان و سرانه فروش آنها 52 میلیون تومان بود که باعث شد خریداران قدرت 1.27 برابر بیشتر از فروشندگان داشته باشند.

میزان ورود پول حقیقی ها در این نماد به بیش از 42 میلیارد تومان رسید که بعد از بانک ملت، بالاترین میزان ورود پول حقیقی ها را به خود اختصاص داد.

چارت زیر نیز وضعیت تکنیکال این نماد را نشان می دهد:

 چارت زیر نیز وضعیت تکنیکال این نماد را نشان می دهد:
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

مطابق چارت، این نماد در کف کانال افقی خود قرار دارد و با نزدیک شدن به محدوده کف کانال در حوالی 3300 تومان با افزایش تقاضا رو به رو شده است. مهمترین مقاومت سهم در محدوده خط میانی کانال و در منطقه 4200 تومان قرار دارد.

برای مشاهده آپدیت تحلیل های تکنیکال می توانید به کانال تلگرام تحلیل با سیگنال به آدرس Signal_tahlil  مراجعه کنید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *