تحلیل تکنیکال وملل به همراه نمودار (1 دی ماه 1398)

تحلیل تکنیکال وملل به همراه نمودار (1 دی ماه 1398)

موسسه اعتباری ملل در سال 1366 تحت عنوان صندوق قرض الحسنه عسکریه فعالیت خود را آغاز کرد.

این موسسه با نماد “وملل” در گروه ” بانک ها و موسسات اعتباری ” قرار دارد.

از دید تکنیکالی، سهم بعد از شکست سقف قبلی خود در قیمت 296 تومان و تثبیت روی آن اکنون در ناحیه سقف کانال صعودی خود قرار دارد. هفته گذشته سقف کانال خود را رو به بالا شکست اما در ادامه با فشار عرضه روبرو گردید. باتوجه به کندلی که روی سقف کانال به ثبت رسیده است و همچنین اشباع خرید در نوسان نما RSI، عبور از ناحیه مقاومتی برای سهم کار آسانی نخواهد بود و این مورد احتمال بولبک زدن به سقف شکسته شده در حوالی 295 تومان را بیشتر می کند.

در ادامه سهم می تواند تا محدوده 383-397 تومان افزایش قیمت داشته باشد. در صورت شکست مقاومت فوق و تثبیت روی آن می توان هدف 494 تومان را برای سهم متصور بود.

تحلیل تکنیکال وملل
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید.

در صورت اصلاح قیمت از نقطه کنونی می توان قیمت های 298 تومان، 280 تومان، 266 تومان، 251 تومان و 231 تومان را به عنوان حمایت های روند قیمتی سهم نام برد. لازم به ذکر است سهم سقف قبلی خود را رو به بالا شکسته است و اکنون مقاومت قبلی به عنوان حمایت سهم عمل خواهد کرد، پس اصلاح قیمتی در مقطع کنونی عمق زیادی نخواهد داشت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • ممنون ار تحلیل های خوب کارشناسانتان، لطف کنید یک تحلیل جامع از شسپا داشته باشند.

    • سلام و سپاس، درخواست شما به تیم تحلیل منتقل شد. موفق و پرسود باشید.