تحلیل تکنیکال صندوق سرمایه گذاری طلای لوتوس (28 بهمن 98)

تحلیل تکنیکال صندوق سرمایه گذاری طلای لوتوس (28 بهمن 98)

صندوق سرمایه گذاری پشتوانه طلای لوتوس با نماد “طلا” در بورس کالا و در گروه صندوق های قابل معامله قرار دارد. از آن جایی که ترکیب دارایی این صندوق اغلب سپرده های سکه طلا می باشد با نوسانات قیمت طلا و سکه ارزش آن تغییر می کند.

اگر حرکت قیمت واحدهای سرمایه گذاری صندوق طلا را در یک کانال صعودی با شیب آرام تصور کنیم مشاهده می شود که قیمت در نزدیکی سقف کانال قرار دارد. در ضمن معتبرترین حمایت نیز در نزدیکی 3700 تومان واقع شده است.

پس از آنکه قیمت از حوالی 2900 تومان مورد حمایت قرار گرفت، تحت تاثیر افزایش قیمت طلا و ارز در داخل کشور و همچنین روند صعودی طلا در بازار جهانی، صندوق طلا نیز با تقاضای سرمایه گذاران روبه رو شد و افزایش بیش از 50 درصدی را تجربه کرد.

با رشد قیمت برای چندمین بار مقاومت قیمت در محدوده 4250 تومان از پیشروی بیشتر جلوگیری کرد اما با کمی اصلاح و با حجم پایین تری دومرتبه توانست به سمت این مقاومت حرکت کند و بالاخره آنرا به سمت بالا بشکند.

در حال حاضر هدف صعودی قیمت را می توان 4900-5000 تومان دانست اما برای ادامه دار بودن روند صعودی فعلا نمی توان اظهار نظری کرد بلکه باید منتظر ماند و واکنش قیمت را به سقف کانال دید.

تحلیل تکنیکال صندوق سرمایه گذاری مبتنی بر طلای لوتوس
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی صندوق های سرمایه گذاری به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *