تحلیل تکنیکال نماد بورسی غمارگ

تحلیل تکنیکال نماد بورسی غمارگ

شرکت مارگارین با نماد غمارگ در گروه مواد غذایی به جز قند و شکر قرار دارد و در زمینه احداث کارخانه روغنکشی و تصفیه و هیدروژناسیون روغن و مارگارین سازی و تهیه روغن سالاد و نیز تهیه خوراک دام و تأسیس کارخانه پنبه پاک کنی و صابون سازی و صادرات و واردات و همچنین اقدام به هرگونه عملیات مجاز تجاری در حدود موضوع شرکت که طبق قوانین مملکتی مجاز شمرده شود، فعالیت می نماید.

توسط خبری که امروز مبنی بر رای حد اکثری مثبت نمایندگان مجلس در جهت حذف ارز 4200 به بازار مخابره شد ، صنایعی که از این خبر منتفع می شدند مانند صنایع غذایی، دارویی ، روغنی ها ،تحت تاثیر قرار گرفته و اکثرا در حد اکثر مثبت معامله شدند. به همین جهت از بین این صنایع به گروه غذایی به جز قند و شکر رفتیم تا از بین نماد های این گروه نمادی را به جهت برسی نموداری انتخاب  و ارئه نماییم.

نمودار تحلیل تکنیکال نماد غمارگ

نمودار
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

در تصویر فوق قیمت را در زیر خط ترند نزولی و بر روی حمایت استاتیک قرمز رنگ مشاهده می کنید . در واقع قیمت بین این دو مقاومت و حمایت در حال فشرده شدن است و باید دید کدام مسیر را برای ادامه در آینده انتخاب خواهد کرد. اما با توجه به شواهد موجود چنانچه در ادامه حمایت 150 تومانی حفظ گردد می توان انتظار رشد قیمت را در آینده داشت، که در اینصورت مقاومت های پیش روی قیمت در اولین مرحله مقاومت خط ترند نزولی و پس از آن مقاومت های 300 تومان و 410 تومان خواهد بود.

همچنین چنانچه حمایت مذکور در آینده از دست برود حمایت بعدی در حوای 120 تومان واقع خواهد بود.

برای مشاهده تحلیل های بیشتر به کانال تلگرام تحلیل با سیگنال به آدرس signal-tahlil  مراجعه فرمایید

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • برنامه عالی با دسترسی کاربر به اوضاع شرکت و یا کارخانه مورد نظر تصمیمات سعی بر درست انجام شدنش باشد. موفق باشید.