تحلیل تکنیکال نماد شفا به همراه نمودار (12 آذر ماه 1398)

تحلیل تکنیکال نماد شفا به همراه نمودار (12 آذر ماه 1398)

در 2 آبان 98 تحلیل تکنیکالی بر روی نماد شفا ارائه کردیم. اشاره کردیم که سناریوی صعودی قیمت می تواند برای شفا در دسترس باشد و هدف اولیه قیمت نیز حوالی 1350 تومان است. بعد از چند روزی که قیمت در حالت رنج نوسان کرد با رشد شارپ همراه شد. شاهد بودیم که با صف خرید های متوالی قیمت تا هدف اول خود رشد کرد.

جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

در آبان ماه 98 که بازار بورس بازدهی چندان جذابی برای سرمایه گذاران نداشت، وب سایت سیگنال برای همراهان گرامی بیش از 35% بازدهی مثبت در نماد شفا را مورد تحلیل قرار داد.

هم اکنون قیمت در سقف تکنیکالی خود قرار دارد و ممکن است در روزهای آینده از شدت رشد آن کاسته شود. با اینحال با توجه به روند صعودی سهم شفا و با رسم فیبوناچی اکسپنشن اهداف قیمتی 1650 و 1800 تومان را برای ادامه حرکت صعودی سهم، متصور هستیم.

سرمایه گذارانی که قصد دارند به تازگی وارد سهم شوند یا سهامدارانی که مایلند به حجم معاملات خود بیافزایند، بهتر است تا زمانی که ناحیه مقاومتی 1350 تومان شکسته نشده دست نگه دارند و در صورتی واکنش مثبت قیمت به این سطح برای ورود به سهم تصمیم بگیرند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *