تحلیل تکنیکال رمپنا به همراه نمودار (2 اردیبهشت ماه 1399)

تحلیل تکنیکال رمپنا به همراه نمودار (2 اردیبهشت ماه 1399)

گروه مپنا با عنوان “شرکت مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران” یا به اختصار “مپنا” در مرداد ماه سال 1372 تاسیس شد.

این گروه مجموعه ای صنعتی مشتمل بر گروه مپنا به عنوان شرکت مادر، با همراهی شرکت های تابعه و وابسته به خود، در سه حوزه ی اصلی برق، نفت و گاز و حمل و نقل ریلی به طور گسترده فعالیت می کند. گروه مپنا در حوزه های دیگری مثل توسعه و راه اندازی برخی دیگر از حوزه های کسب وکار نظیر حوزه سلامت، خودروی برقی و فناوری اطلاعات نیز فعالیت دارد.

گروه مپنا در تابلوی اول بورس در گروه “خدمات فنی و مهندسی” با نماد “رمپنا” قرار گرفته است.

طی معاملات امروز، بیش از 23 میلیون سهم رمپنا با قیمت پایانی 23125 ريال (3.24%+) داد و ستد شد و در اواخر بازار با افزایش تقاضا، سهم در قیمت 23520 ریال به صف خرید نشست.

بررسی نموداری آن نشان می دهد که سهم طی چند روز گذشته موفق به عبور از سقف کانال صعودی بلند مدت خود و تثبیت روی آن شده است که این خود می تواند دلیلی بر رشد قیمت سهم از لحاظ تکنیکی بدهد. اگر روند افزایش تقاضا برای سهم ادامه دار باشد، رسیدن به اهداف 2900 تومان و 3700 تومان برای آن غیر قابل تصور نخواهد بود.

تحلیل تکنیکال رمپنا به همراه نمودار (2 اردیبهشت ماه 1399)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر اگر سهم از ناحیه کنونی با افزایش عرضه روند نزولی به خود بگیرد، حمایت های پیش روی آن 2100 تومان و 1936 تومان خواهد بود. در صورت ورود مجدد نمودار به کانال شکسته شده، کاهش قیمت می تواند تا 1700 تومان ادامه داشته باشد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. شما می توانید جهت مشاهده بروزرسانی نمادهای معرفی شده در سیگنال و رصد بازار به کانال Signal_tahlil ( تحلیل با سیگنال) مراجعه کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • با نظر بنده شرکت مپنا جزء بهترین سبد سهامهای است که در بورس موجودات و کسانی که در این سبد سهام سرمایه گذاری کند ضرر نخواهد کرد و آینده خوبی برای این شرکت پیش بینی می کنم

  • بابت راهنمایی و خدماتتون ممنون بچه های کاردرست سیگنال

  • سلام، چرا دو سهم برگزیده را همان روز میگذارید؟ حداقل یک روز قبل بگذارید و بنویسید دو سهم برگزیده فردا، تا صف خرید نشده بتوانیم ازش خرید کنیم. متشکرم

    • سلام، دو سهمی که معرفی میشوند مربوط به معاملات همون روز هستند و سعد از ساعات معاملاتی و بررسی کامل بازار معرفی میشن

  • سلام میشه مطلبی درمورد نحوه ی محاسبه ارزش ذاتی سهام بذارید و ی مثال هم با توجه ب توضیحاتتون بدین که ارزش ذاتی رو بدست میارین

    • سلام، حتما در مقالات بعدی این موضوع هم پوشش داده میشه، آموزش های ما بصورت گام به گام هستند و باید موضوعات قبلی پوشش داده بشه تا به این موضوع برسیم.