تحلیل تکنیکال نماد رتاپ | حضور در موقعیت کم ریسک تکنیکی

تحلیل تکنیکال نماد رتاپ | حضور در موقعیت کم ریسک تکنیکی

رتاپ(نماد شرکت تجارت الکترونیک پارسیان) که در گروه رایانه و در بازار اصلی بورس قرار دارد طی یک سال اخیر بازدهی منفی 33 درصدی از خود به جای گذاشته است. از ابتدای سال جاری هم بازدهی سرمایه گذاران در این نماد منفی(حدود 9 درصد) بوده است. در این نوشتار به تحلیل تکنیکال نماد رتاپ و بررسی آخرین وضعیت این نماد بورسی پرداخته ایم.

تحلیل تکنیکال رتاپ

رتاپ از آبان ماه سال 99 درون کانال نزولی قرمز رنگ در حال نوسان میباشد. در شرایط فعلی بازار این نماد به حدود کف این کانال نزولی نزدیک شده است.

اطلاع از آخرین تحلیل‌های بازارهای مالی در کانال تلگرام سیگنال

از طرفی طی روزهای اخیر تراز 50 درصد فیبوناچی اصلاحی نقش حمایت قیمتی را برای این نماد ایفا کرده و مانع ریزش بیشتر قیمت شده است.

اگر مشکوک بودن نمودار سهم به وقوع واگرایی مثبت را هم به عوامل بالا اضافه کنیم ، میتوان نتیجه گرفت حدود قیمتی فعلی تا 370 تومان (باکس سبز رنگ) ناحیه ی حمایتی مهمی برای سهم به شمار میرود که در صورت حفظ این ناحیه میتوان در میان مدت انتظار صعود مجدد قیمت تا حدود سقف کانال( حدود 620 تومان) و یا حتی اهداف بالاتر از جمله حدود قیمتی 820 تومان را داشت.

لازم به ذکر است شرط ابطال سناریوی صعود میان مدتی شکست کف کانال قرمز رنگ میباشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *