تحلیل تکنیکال دکوثر

تحلیل تکنیکال دکوثر

شرکت دارو سازی کوثر با نماد دکوثر در گروه مواد و محصولات دارویی قرار دارد و در زمینه تولید آنتی بیوتیک های انسانی فعالیت می کند. این نماد معاملات امروز خود را در حد اکثر مثبت انجام داد و 4351 میلیون ریال ورود پول حقیقی را تجربه کرد و در نهایت در پایان وقت معاملات امروز به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب به حالت ممنوع-متوقف در آمد. در واقع طی این اطلاعات تعداد 5 محصول این شرکت با افزایش نرخ 24 الی 51% مواجه شدند که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

جدول

این شرکت در دی ماه نیز با فروش 532 میلیارد ریالی مواجه بود و جمع فروش امسال خود را تا به این لحظه به 2361 میلیارد ریال رسانیده است و این مقدار در مدت مشابه سال گذشته 1887 میلیارد ریال گزارش شده بود.

در ادامه به بررسی نمودار قیمتی این نماد خواهیم پرداخت.

نمودار
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

در حال حاضر قیمت بر روی حمایت مهم 200 الی 210 تومانی قرار دارد و با رسیدن قیمت به این محدوده شاهد تحرکاتی از سمت خریداران هستیم. روند فعلی هنوز نزولی می باشد و علائمی دال بر ایجاد روند صعودی مشاهده نگردیده است اما تا حدودی می توان ضعف فروشندگان را در این ناحیه مهم احساس کرد.

لذا در صورتی که این ناحیه حمایتی در آینده حفظ شود می توان انتظار بهبود در سمت تقاضا را برای مدتی موقت داشت. در این صورت اولین و مهم ترین مقاوتی که می تواند بر سر راه قیمت قرار گیرد مقاومت خط ترند نزولی و سطح استاتیک سبز رنگ در ناحیه قیمتی 360 الی 390 تومان می باشد.

از نظر تئوری امواج نیز احتمال حضور در پایان شاخه 5 ام از یک اصلاح 7 شاخه ای می رود که مستلزم حفظ ناحیه حمایتی مذکور می باشد .

لازم به ذکر است ،در صورت از دست رفتن حمایت 210 الی 200 تومانی حمایت بعدی در حوالی 160 تومان قرار خواهد گرفت.

برای مشاهده تحلیل های بیشتر به کانال تلگرام تحلیل با سیگنال به آدرس signal-tahlil  مراجعه فرمایید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *