تحلیل تکنیکال خزر

تحلیل تکنیکال خزر

شرکت فنر سازی زر با نماد خزر در گروه خودرو و ساخت قطعات قرار دارد . شرکت فنرسازی زر در سال 1342 بصورت شرکت سهامی خاص با ظرفیت تولید 1000 تن انواع فنر تخت تأسیس شد. محصولات شرکت در ابتدای امر جهت برطرف نمودن نیاز بازار قطعات یدکی کفایت می‏نمود. اما با توجه به نیاز روزافزون بازار یدکی و کارخانجات تولید کننده خودرو، در سال 1355 شرکت ظرفیت تولیدی سالانه خود را به سطح 12000 تن ارتقاء بخشید.

در ادامه به بررسی نموداری این شرکت از منظر تکنیکال خواهیم پرداخت.

در ادامه به بررسی نموداری این شرکت از منظر تکنیکال خواهیم پرداخت.
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

با رسیدن قیمت به سطح حمایتی مهم در محدوده 745 الی700 تومان شاهد کاهش فشار فروش و در پی آن افزایش تقاضا و حجم معاملات هستیم. در واقع انتظار می رود در صورتی که در آینده نیز این سطح حمایتی اعتبار خود را از دست ندهد، شاهد روند معاملاتی بهتری در این نماد باشیم، اما نباید فراموش کرد که روند قیمت تا کنون نزولی بوده و هنوز از محدوده تراکمیخود در کانال موجود نیز خارج نشده است . لذا با شرط حفظ حمایت مذکور و خروج قیمت از کانال نزولی می توان انتظار رشد موقت قیمت را در قالب اصلاحات رو به بالا داشت و در این صورت اولین مقاومت قیمت در محدوده 1000 تومان قرار دارد و در صورت گذر از این ناحیه احتمالا ناحیه مقاومتی بعدی در محدوده 1500 الی 1600 تومان در دسترس خواهد بود.

روند روزانه و رصد لحظه‌ای بازار سرمایه را می‌توانید از کانال تلگرامی تحلیل با سیگنال پی‌گیری نمائید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران