تحلیل تکنیکال نماد حپترو همراه با نمودار (24 دی ماه 1398)

تحلیل تکنیکال نماد حپترو همراه با نمودار (24 دی ماه 1398)

شرکت حمل و نقل پتروشیمی (با نماد حپترو) از جمله شرکت های صنعت ” حمل ونقل، انبارداری و ارتباطات ” در بازار دوم بورس تهران است.

نماد حپترو در سال گذشته رشدی نزدیک به 1000 درصدی را تجربه کرد. بعد از چند ماه، قیمت در روند خنثی بین محدوده 3000- 2000 تومان قرار گرفت و به اصلاح قیمتی خود پرداخت. در نمودار زیر مشاهده می شود که قیمت به محدوده حمایتی 1950-2000 تومان واکنش قابل توجهی داشته است. از همین منظر انتظار داریم این محدوده حمایتی با توجه به آرایش اندیکاتور ها و الگوهای کندل استیک، برای سهم حپترو حفظ شود.

تحلیل تکنیکال نماد حپترو همراه با نمودار (24 دی ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

در اندیکاتور سیگنال مثبتی صادر شده است و خطوط سیگنال از منطقه اشباع فروش خارج شده اند.

سرمایه گذاران ریسک گریزتر بهتر است تا زمانی که خط روند نزولی شکسته شود و محدوده مقاومتی 2450-2500 تومان به سمت بالا شکسته شود برای ورود به سهم صبر کنند. اهداف قیمتی در تصویر مشخص شده است. اولین هدف مقاومت اخیر در قیمت در محدوده 2900-3000 تومان است. اهداف بعدی را با استفاده از ابزار فیبوناچی اکستنشن رسم کرده ایم. بنابراین محدوده های 3750 و 4900 تومان را اهداف در دسترس برای این سهم میدانیم.

در هر حال در صورتی که بازار دچار تغییراتی شود و حمایت سهم مورد توجه قرار نگیرد، دیدگاه ما به روند صعودی سهم تغییر خواهد کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *