افزایش نرخ 35% شرکت حمل و نقل | تحلیل حفارس

افزایش نرخ 35% شرکت حمل و نقل | تحلیل حفارس

شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس از افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه حمل آرد در شعبه سمنان با میزان حمل ۱۴۰ هزار کیسه در ماه و برآورد درآمد ناخالص ماهانه و سال جاری خبر داد و با توقف نماد، با صف خرید بازگشایی شد.

تاثیر افزایش نرخ حفارس در صورت‌های مالی

با در نظر گرفتن افزایش نرخ حمل، برآورد درآمد ناخالص ماهانه “حفارس” با نرخ جدید به رقم ۱.۱ میلیارد تومان و در سال جاری به میزان ۸.۴ میلیارد تومان بر عملکرد شرکت اثر گذار بوده که اثرات مالی آن بصورت کامل در صورت‌های مالی دوره های آتی ارائه خواهد شد.

تاریخ اعمال نرخ ۱۸ مرداد است. افزایش مذکور در درآمدهای برآوردی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند مندرج در گزارش تفسیری مدیریت صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ و ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ لحاظ شده است.

تحلیل تکنیکال حفارس | 22 مرداد 1401

تحلیل تکنیکال حفارس امروز
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

مطابق با سناریو تعریف شده “تحلیل تکنیکال حفارس”، پتانسیل این را دارد که از همین منطقه قیمتی به سمت سقف تاریخی خود حرکت نماید. بعد از نفوذ در سقف می‌توانیم شاهد اصلاح این نماد حمل و نقلی تا محدوده حمایتی مشخص شده در چارت باشیم.

این اصلاح پایان راه “حفارس” نخواهد بود و از دید امواج الیوت این نماد تا محدوده‌های بالاتر در قالب موج 5 به حرکت خود ادامه خواهد داد.

تحلیل های بیشتر در کانال تلگرام تحلیل با سیگنال
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • با توجه به الگو تشکیل شده به نظر باید منتظر یه اصلاح پهنه باشیم که میتونه به اندازه ریزش اول پایین بیاد واحتمالا. حمایت شما رو از دست میده

    • بله با توجه به ریزش شارپی که در ابتدا اتفاق افتاده می‌تونیم شاهد یک پهنه باشیم که در سقف نفوذ می‌کنه، اما در حال حاضر موج دوم از این پهنه فعلا یک موج a هست و اگر از یه حدی بالاتر بره موج اصلاحی بعدی موج b از ۵ هست و دیگه فلتی درکار نیست. البته همه احتمالات هست