تحلیل تکنیکال بیت کوین کش BCH | آپدیت تیر 1402

تحلیل تکنیکال بیت کوین کش BCH | آپدیت تیر 1402

تحلیل بیت کوین کش (روزانه) | 4 تیر 1402

تحلیل تکنیکال بیت کوین کش BCH
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

طبق تحلیل بیت کوین کش که در خردادماه 1401 انجام شد، بالاخره BCH به زیر محدوده عرضه خود در صرافی بایننس نفوذ کرد. هرچند قیمت به محدوده کانال 60 دلار نرسید و بیتکوین کش از کانال 80 دلار برگشت قیمت را تجربه کرد.

در ادامه انتظار داریم قیمت تا محدوده مقاومتی 280 دلار به رشد خود ادامه دهد. هم‌چنین در صورت اصلاح Bitcoin Cash محدوده حمایتی 165 دلار می‌تواند باعث بازگشت قیمت شود.


تحلیل BCH (روزانه) | 2 خرداد 1401

بیت کوین کش
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

در حال حاضر با توجه به داده‌های تکنیکالی احتمال یک پامپ کوچک تا محدوده‌های مقاومتی(قرمز) و سپس ریزش BCH تا محدوده قیمتی 63 دلار وجود دارد، به این ترتیب کف حمایتی اصلی برای این ارز در نمودار شکسته خواهد شد و احتمالا با بالاتررفتن دامیننس بیت کوین، بیشترین آسیب را قدیمی‌های بازار متحمل شوند.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.

از بعد زمانی ماجرا، این اصلاح می‌تواند در اویل بهمن ماه 1401 ( Jan ) به پایان برسد و ما دوباره شاهد رشد آلت کوین‌ها باشیم. از طرفی با توجه به اتفاقاتی که برای لونا افتاد، حتی با بالاتر رفتن بیت کوین احتمالا ریزش‌های وحشتناک تری برای آلت کوین ها در بازار رقم خواهد خورد.

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *