تحلیل تکنیکال بجهرم | 4 خرداد 1400

تحلیل تکنیکال بجهرم | 4 خرداد 1400

شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم در بازار دوم فرابورس و گروه “عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم” با نماد بجهرم مورد معامله قرار می گیرد.

تحلیل تکنیکال نماد بورسی بجهرم

در تحلیل قبلی به قرارگیری سهم در ریز موج های انتهایی اصلاح اشاره گردید که متاسفانه با از دست دادن سطح 375 تومان، حد ضرر سناریو قبلی زده شد و افت قیمتی سهم ادامه پیدا کرد.

با افزایش عرضه ها در کلیت بازار، معاملات سهم از قیمت عرضه اولیه خود نیز در سطح پایین تری قرار گرفت و کلیه سهام داران را با زیان حدودی 11 درصدی روبرو ساخت.

چند روزی است که معاملات بهتری را از سهم شاهد هستیم اما هنوز هم نمی توان با قطعیت گفت که روند نزولی سهم به اتمام رسیده است. برای کف سازی مناسب، سهم باید در همین محدوده مدتی معامله شود و حجم معاملات نسبت به میزان فعلی جهش قابل توجهی داشته باشد که بتوان این محدوده را به عنوان کف سهم در نظر گرفت.

از نظر تکنیکالی، اصلاح سهم در قالب یک زیگزاگ در حال انجام است که پس از اتمام آن باید معاملات سهم را زیر نظر قرار داد که بتوان با احتمال بیشتری گفت اصلاح سهم به اتمام رسیده است و وارد یک روند صعودی جدید بلند مدت شده ایم و افزایش قیمت های فعلی، صرفا اصلاح های روبه بالا نیستند.

تحلیل تکنیکال نماد بورسی بجهرم
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید.

براساس تحلیل تکنیکال کلاسیک، سهم با برخورد به کف کانال نزولی با افزایش تقاضا روبرو شده است و سهم معاملات بهتری را تجربه می کند.

اولین مقاومت مهم سر راه سهم حوالی 230 تومان خواهد بود.

در صورت افزایش عرضه ها حمایت بعدی حوالی 160 تومان خواهد بود.

جمع بندی:

برای ورود به سهم بهتر است منتظر کف سازی مناسب سهم و افزایش حجم معاملات بود ( دو تا سه برابر میانگین حجم معاملات ماهانه به مدت یک الی دو هفته)، در غیر این صورت سهم می تواند مجددا قیمت های پایین تری را ببیند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها، اخبار و مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *