تحلیل تکنیکال نماد اپرداز به همراه نمودار (6 بهمن ماه 1398)

تحلیل تکنیکال نماد اپرداز به همراه نمودار (6 بهمن ماه 1398)

شرکت دانش بنیان آتیه داده پرداز به عنوان اولین و بزرگترین ارائه دهنده بستر ارسال و دریافت پیام کوتاه در سال 1381 فعالیت خود را آغاز و در مردادماه سال 1395 در بازار دوم فرابورس زیرگروه “اطلاعات و ارتباطات” با نماد “اپرداز” عرضه اولیه شد.

بنابر صورت های مالی 9 ماهه این شرکت، سود خالص به ازای هر سهم 431 ریال می باشد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته، 36 درصد افزایش را نشان می دهد. طی معاملات امروز بیش از 4 میلیون برگ سهم به ارزش 59 میلیارد ریال با قیمت پایانی 14673 ریال مورد معامله قرار گرفت.

بررسی تکنیکالی این نماد نشان می دهد که سهم به محدوده مقاومتی 1515 تومان واکنش داشته است و تاکنون توانایی عبور از این سطح را نداشته است. درصورت عبور از این سطح و تثبیت روی آن می تواند با اهداف 1923 تومان و 2592 تومان قابل بررسی باشد. لازم به ذکر است تثبیت روی هر هدف، هدف بعدی را فعال خواهد کرد.

تحلیل تکنیکال نماد اپرداز به همراه نمودار (6 بهمن ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر اگر سهم با کاهش قیمت مواجه شود، سطوح 1408 تومان، 1311 تومان و 1233 تومان را می توان به عنوان حمایت های سهم درنظر گرفت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام‌با‌عرض‌خسته‌نباشی‌همراه‌اول‌تحلیل‌می‌کنید‌ممنون

    • سلام و درود. درخواست شما به تیم تحلیل سیگنال منتقل میشه. با ما همراه باشید.

  • سلام، ممنون میشم نماد ثنوسا را به صورت جداگانه و تخصصی تحلیل کنید.

    • سلام و درود. درخواستتون به تیم تحلیل سیگنال انتقال داده شد. با ما همراه باشید. از این به بعد میتونید برخی از تحلیل های درخواستی رو در کانال ما به آدرس signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.