تحلیل تکنیکال اونس نقره جهانی (XAGUSD) | تاریخ 2 تیر ماه 1399

تحلیل تکنیکال اونس نقره جهانی (XAGUSD) | تاریخ 2 تیر ماه 1399

نمودار اونس جهانی نقره از تاریخ 24 فوریه 2014 با قیمت 21 دلار در هر اونس درگیر کانال نزولی زرد رنگ رسم شده با شیب ملایم میباشد که در مقاطعی این قیمت در کف کانال با عدد 12 دلار به ازای هر اونس و حتی پایینتر نیز معامله گردیده است. هم اکنون پس از وقوع بحران کرونا در 11 مارس 2020 و افت سهمگین شاخص های سهام بازارهای مالی، نمودار اونس نقره نیز افت سهمگینی را تجربه کرده و پس از بازیابی قیمت به میزان بالای 78 درصد فیبو موج نزولی قبل از خود اصلاح انجام داده است.

اکنون قیمت در بالای سطح 78 درصد فیبو قرار دارد و درگیر بین خطوط مقاومتی و حمایتی آبی رنگ رسم شده میباشد. به جهت آینده رفتاری قیمت اونس نقره دو دیدگاه صعودی و نزولی به شرح زیر مفروض میباشد:

  • دیدگاه صعودی : در صورت رشد قیمت و همزمانی با رشد قیمت اونس طلا میتوان انتظار داشت قیمت در اهداف مقاومتی ابتدا 18.6 دلار و پس از آن سقف کانال نزولی رویت گردد.
  • دیدگاه نزولی : در صورت ریزش به زیر سطح 78 درصد فیبو میتوان انتظار داشت ابتدا سطح حمایتی 17 دلار و پس از آن 16 دلار مشاهده گردد.
تحلیل تکنیکال اونس نقره جهانی (XAGUSD) | تاریخ 2 تیر ماه 1399
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *