تحلیل تکنیکال اتکای به همراه نمودار (27 آذر ماه 1398)

تحلیل تکنیکال اتکای به همراه نمودار (27 آذر ماه 1398)

شرکت بيمه اتكايی ايرانيان (با نماد اتکای) در گروه ” بيمه و صندوق بازنشستگی به جز تامين اجتماعی” در بازار اول فرابورس قرار دارد.

کانال صعودی قیمت با شیب متعادلی در حال حرکت است. معامله گران برای ورود به سهم هایی که دارای روند صعودی هستند بدنبال اصلاح قیمت می گردند تا همراه با روند اصلی با کمترین ریسک وارد معامله شوند.

تحلیل تکنیکال اتکای به همراه نمودار (27 آذر ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفت بالا اینجا کلیک کنید

 در حال حاضر به نظر می رسد شاهد اصلاح قیمت هستیم. نمی توان با اطمینان گفت اصلاح قیمت تا چه زمانی و تا چه قیمتی ادامه خواهد داشت. با این حال حمایت های مهم سهم اتکای در سطوح استاتیک قرار دارد.

محدوده 310-320 تومان حمایت اول و محدوده 275-285 تومان حمایت دوم سهم تلقی می شوند. در صورتی که قیمت این نواحی را به سمت پایین بشکند، احتمالا با روند نزولی روبرو هستیم و دیدگاه ما نسبت به اصلاح قیمت در بطن روند صعودی، تغییر خواهد کرد. در صورتی که حمایت های مهم در این سهم حفظ شوند با توجه به الگوی پین بار در آخرین کندل استیک، انتظار داریم تا سهم با تقاضای خریداران مواجه شود. در صورت تحقق سناریوی صعودی اهداف قیمتی بر اساس فیبوناچی اکستنشن ناحیه 370-380 تومان و سپس 400-415 تومان خواهد بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *