تحلیل و بررسی تکنیکال آبادا | 21 فروردین 1400

تحلیل و بررسی تکنیکال آبادا | 21 فروردین 1400

شرکت تولید نیروی برق آبادان در بازار دوم بورس و گروه “عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم” با نماد “آبادا” مورد معامله قرار می گیرد.

تابلو معاملات:

تحلیل تکنیکال آبادا

تحلیل تکنیکال آبادا

شرکت تولید برق آبادان، در مرداد ماه سال گذشته برای اولین بار در بازار دوم بورس عرضه شد و توانست رشد 123 درصدی از خود بجای بگذارد و از اوایل شهریور ماه، با افزایش عرضه ها وارد اصلاح و روند نزولی شد.

افزایش عرضه ها در کلیت بازار، سبب از دست رفتن کف قیمتی عرضه اولیه شد و تا حوالی قیمتی 1338 تومان این کاهش ادامه دار بود.

تحلیل تکنیکال انواع بازارهای مالی در سایت و اپلیکیشن سیگنال

امروز تحرکاتی در معاملات امروز این نماد شاهد بودیم (محل تلاقی خط روند حمایتی سبز رنگ (a-c) و همچنین مقاومت شکسته شده (b-c)) که باعث جمع آوری صف فروش و معاملات خوب این نماد در بازار نا امید کننده امروز گردید.

در صورت ادامه رشد قیمتی سهم، اولین و مهمترین مقاومت آن در محدوده 1575-1620 تومان خواهد بود که عبور از این منطقه راه را برای دستیابی به اهداف بالاتر هموارتر خواهد کرد.

تحلیل تکنیکال آبادا
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید.

مقاومت های بعدی را می توان 1823 تومان، 2200 تومان، 2984 تومان و محدوده 3500-4050 تومان خواهد بود.

بر مبنای الگوهای هارمونیک (کوسه)، نزول قیمتی سهم می تواند تا محدوده 1282 تومان ادامه دار باشد و پس از آن با تغییراتی اندک به سمت اهداف مشخص شده پیش خواهیم رفت.

از دست دادن این سطح حمایتی، سبب بی اعتبار شدن الگوی هارمونیک و همچینین بروز تغییراتی در موج شماری سهم خواهد شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها، اخبار و مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *