تحلیل بنیادی زامیاد

تحلیل بنیادی زامیاد

درباره شرکت زامیاد

شرکت زامیاد در سال 1342 به‌صورت سهامی خاص تأسیس و در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و در سال 1345 مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پس از گذشت 32سال از فعالیت این شرکت با تصمیم سهام‌داران در سال 1377 شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل گردید و همان سال در بورس اوراق بهادار پذیرفته شد.

فعالیت اصلی شرکت در زمینه تولید و فروش خودردوهای بنزینی، دیزلی و گازسوز است.

مواد اولیه مصرفی شرکت عبارت است از:  قطعات محصولات سبک و سنگین  

بیشترین میزان ماده مصرفی مربوط به قطعات محصولات سبک  است که از نظر مقداری بیش از  90% میزان مصرف را به خود اختصاص داده است.

مرکز اصلی شرکت وکارخانه در تهران  واقع گردیده است.

تعداد کارکنان شرکت در حال حاضر 2631 نفر می‌باشد.

روند فروش شرکت زامیاد

روند فروش شرکت زامیاد

شرکت زامیاد در ده ماهه  سال 1400 موفق به ثبت فروش 49814366 گردیده است. این میزان نشان دهنده فروش شرکت به اندازه سال 1399 در 10 ماه سال 1400 است.

سود و زیان خالص زامیاد

سود و زیان خالص زامیاد

بررسی سود  خالص شرکت در فصل های مختلف نشان دهنده بهبود وضعیت شرکت در فصل دوم و سوم سال 1400 است در صورت ادامه این روند می توان به آینده این شرکت امیدوار بود.  

حاشیه سود خالص زامیاد

حاشیه سود خالص زامیاد

شرکت زامیاد به دلیل بالا بودن هزینه های تولید و قیمت گذاری محصولات توسط دولت موفق به سود سازی نشده و در سال های گذشته زیان ده نیز بوده .به همین دلیل حاشیه سود خالص در فصل های گذشته صفر یا منفی بوده است.

DPS زامیاد

زامیاد از سال 1396 تا سال 1399 سودی بین سهامداران تقسیم نکرده است. دلیل عدم تقسیم سود زیان انباشته و زیان ده بودن تولیدات شرکت است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *