بهترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری درآمد ثابت با پرداخت سود ماهانه – شش ماهه (نیمه اول سال 98)

بهترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری درآمد ثابت با پرداخت سود ماهانه – شش ماهه (نیمه اول سال 98)

برای بسیاری از سرمایه‌گذاران دریافت سود قطعی و منظم در انتخاب محل سرمایه‌گذاری خیلی تاثیرگذار است. به همین دلیل است که بیشترین نقدینگی کشور در بانک‌ها و حساب‌هایی قرار دارد که سود تضمین‌شده‌ای را به مشتریان می‌دهند. در میان صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز صندوق‌های با درآمد ثابت با جذب 97 درصد از کل نقدینگی موجود در صندوق‌های سرمایه گذاری، بیشترین جذابیت را دارند. در این گزارش به بررسی بهترین صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابتی می‌پردازیم که به صورت ماهانه سود پرداخت می‌کنند و در شش ماه نخست سال 98 بیشترین بازدهی را داشته‌اند.

بالاترین سود صندوق سرمایه گذاری درآمد ثابت با پرداخت سود ماهیانه

صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت از نظر پرداخت سود به چند دسته مختلف تقسیم می‌شوند. برخی به صورت یک ماهه و در تاریخ مشخص سودهای پیش بینی شده را به حساب مشتریان واریز می‌کنند. برخی دیگر در بازه‌های زمانی سه یا شش ماهه تقسیم سود می‌کنند.

صندوق‌های دیگری نیز هستند که بدون تقسیم سود فعالیت می‌کنند و سرمایه‌گذاران صرفا از محل افزایش خالص ارزش دارایی‌ها و افزایش قیمت واحدهای صندوق(NAV) کسب سود می‌کنند.

لازم به ذکر است، این گزارش شامل تمامی صندوق‌های درآمد ثابت دارای تقسیم سود ماهانه نمی‌شود و صرفا بهترین صندوق‌های درآمد ثابت از این نوع را بررسی کرده است. جهت مشاهده اطلاعات بیشتر درباره صندوق های درآمد ثابت می‌توانید به صفحه صندوق‌های سرمایه گذاری مراجعه کنید.

لیست بهترین صندوق‌های سرمایه گذاری درآمد ثابت با پرداخت ماهانه به شرح زیر است:

نام صندوق بازده نیم سال اول 98 (درصد) معادل سالیانه(درصد)
مشترک صبای هدف 27.25 54.50
مشترک صنعت و معدن 22.66 45.32
گنجینه یکم آوید 17.62 35.24
گنجینه آینده روشن 12.85 25.70
گسترش فردای ایرانیان  12.42 24.84
امین آشنا ایرانیان 12.35 24.70
دوم اکسیر فارابی 11.82 23.64
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی صندوق های سرمایه گذاری به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *