بروز رسانی تحلیل تکنیکال نماد فلامی (24 آذر ماه 1398)

بروز رسانی تحلیل تکنیکال نماد فلامی (24 آذر ماه 1398)

در تحلیل قبلی نماد فلامی به تحرکات مثبت خریداران و افزایش قابل ملاحضه حجم معاملات اشاره گردید که این موارد باعث افزایش تقاضا و رشد قیمتی این سهم و کاهش اختلاف p/e (ttm) این نماد با گروه خود (گروه ساخت محصولات فلزی) گردید.
از زمان ارائه تحلیل این نماد تا به امروز در مدت 3 روز کاری ، نزدیک به 15 درصد بازدهی داشته است.

معاملات امروز سهم حاکی از واکنش به محدوده مقاومتی اعلام شده و همچنین برخورد به مقاومت خط روند صعودی می باشد که باعث افت قیمتی تا محدوده 34000 ریال گردید ، اما در ادامه با اقبال خریداران روبرو شد و در قیمت 36760 ریال صف خرید بست.

تابلو این سهم نشان از کاهش نسبت قدرت خریداران به فروشندگان می دهد اما همچنان قدرت خریداران بیشتر از فروشندگان می باشد و حجم معاملات این سهم نیز همچنان اعداد بالایی را نشان می دهد که باتوجه به شناوری پایین این سهم ، بنظر می رسد به از مقاومت پیش رو عبور خواهد کرد.

بروز رسانی تحلیل فلامی
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید.

در صورت عبور از مقاومت 3680 تومان و تثبیت روی این قیمت و ادامه روند صعودی ، می توان انتظار افزایش قیمت تا محدوده 4100 تومان در مرحله اول و 4430 تومان در مرحله دوم داشت.

اما در صورت واکنش به محدوده مقاومتی و اصلاح قیمتی ، می توان از محدوده های قیمتی 3300 تومان و 3070 تومان به عنوان حمایت های مهم این سهم نام برد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *