بررسی گزارش فعالیت ماهانه های وب (مرداد ماه 1398)

بررسی گزارش فعالیت ماهانه های وب (مرداد ماه 1398)

پیش از بررسی گزارش فعالیت این شرکت در مرداد، بهتر است اشاره کنیم گزارش فعالیت ماهانه شرکت های ارتباطی با توجه به ماهیت خدماتی کسب و کار و نحوه شناسایی درآمد هایشان، نمی توانند معیار خوبی جهت تحلیل باشند.

بررسی گزارش فعالیت ماهانه های وب (مرداد ماه 1398)

شرکت های وب (HiWEB) در مرداد ماه 42 میلیارد و 400 میلیون تومان درآمد عملیاتی شناسایی کرده است که نسبت به میانگین ماهانه چهار ماه گذشته و نسبت به میانگین درآمد ماهانه ی سال گذشته 37 درصد افزایش داشته است. درآمد شرکت در تیر ماه 30 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است. بنابراین به نظر می رسد با گزارش خوبی از جانب های وب مواجه هستیم.

این شرکت در توضیحات گزارش ماهانه خود آورده است:

علت افزایش “درآمد حاصل از خدمات عمده فروشی پروانه FWA و استفاده از امکانات توسط سایر شرکت های دارای پروانه” نسبت به ماه قبل بابت استفاده از امکانات شبکه داده گستر عصر نوین توسط شرکت های گروه (پارسان لین ارتباطات) عمدتاً با هدف کاهش و مدیریت هزینه های مخابراتی، هزینه نیروهای انسانی و سایر هزینه های عملیاتی و در نتیجه شفافیت در هزینه ها و درآمد های شرکت اصلی می باشد.

باید اشاره کنیم این درآمد ها در مرداد ماه نسبت به میانگین چهار ماه ابتدایی سال 98 تقریباً 100 درصد افزایش داشته است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *