بررسی گزارش فعالیت کیمیا (شهریور ماه 1398)

بررسی گزارش فعالیت کیمیا (شهریور ماه 1398)

در سیگنال تلاش می کنیم جذاب ترین گزارشات ماهانه شرکت ها را برای شما تجزیه و تحلیل کنیم. در ادامه به تحلیل گزارش فعالیت شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران می پردازیم.

محصولات کیمیا

کیمیا در پنج ماه نخست سال جاری به صورت میانگین، ماهانه 11 میلیارد تومان فروش داشته که این رقم در شهریور ماه با افزایشِ 30 درصدی، به 14 میلیارد تومان رسیده است. فروش مرداد ماه شرکت 16 میلیارد تومان بوده است. (10 درصد کاهش فروش نسبت به ماه گذشته)

این شرکت در نیمه نخست سال گذشته مجموعاً 35 میلیارد تومان درآمد داشته که این رقم امسال به 70 میلیارد تومان افزایش یافته است. (رشد 100 درصدی فروش نسبت به سال گذشته)

مقایسه فروش شهریور

عمده ی فروش این شرکت کنسانتره روی اکسیده است هر چند که در شهریور ماه بیشتر شمش روی فروخته است. کنسانتره روی اکسیده در 30 درصد افزایش تولید داشته اما فروش و نرخ فروش به ترتیب 10 و 60 درصد کاهش یافته است.

فروش شمش روی نسبت به میانگین پنج ماه گذشته 380 درصد رشد داشته این در حالی است که این شرکت در شهریور ماه تولیدی از این محصول نداشته و تمام فروش از موجودی انبار بوده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *