بررسی گزارش فعالیت کشرق (شهریور ماه 1398)

بررسی گزارش فعالیت کشرق (شهریور ماه 1398)

در سیگنال تلاش می کنیم جذاب ترین گزارشات ماهانه شرکت ها را برای شما تجزیه و تحلیل کنیم. در ادامه به تحلیل گزارش فعالیت شرکت صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود می پردازیم.

محصولات کشرق

کشرق در پنج ماه نخست سال جاری به صورت میانگین، ماهانه 3 میلیارد و 300 میلیون تومان فروش داشته که این رقم در شهریور ماه با 20 درصد افزایش، به 4 میلیارد تومان رسیده که رکورد فروش ماهانه این شرکت در سال 98 محسوب می شود. فروش ماه گذشته شرکت نیز در همین حدود بوده است.

این شرکت در نیمه نخست سال گذشته مجموعاً 5 میلیارد تومان درآمد داشته که این رقم امسال با رشد عالیِ 300 درصدی به 20 میلیارد تومان افزایش یافته است.

مقایسه فروش

عمده ی فروش این شرکت ذغالسنگ کک شو کیفی درجه یک می باشد. این محصول در شهریور ماه 20 درصد افزایش تولید، 15 درصد افزایش فروش و 5 درصد افزایش نرخ داشته است.

این شرکت در گزارش ماهانه خود آورده است؛

مجمودی ابتدای دوره ذغالسنگ کک شو مقدار 158 تن و تولید از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه مقدار 489 تن می باشد که از مجموع اول دوره و تولید طی دوره میزان 618 تن به فروش رسیده است و مقدار 29 تن موجودی آخر دوره می باشد. لازم به توضیح اینکه مقدار 1579 تن ذغالسنگ کک شو کیفی جهت شستشو ارسال که مطابق قرارداد جاری 31 درصد ذغالسنگ شسته شده کک شو تحویل گرفته می شود. از ابتدای 1398 تا پایان شهریور ماه مقدار 17789 تن ذغالسنگ کک شو کیفی استخراج گردیده است. از این مقدار، 17382 تن جهت شستشو و فروش ارسال شده است که مقدار 15803 تن آن به صورت خام به فروش رسیده و مقدار 1579 تن مطابق بند اول جهت شستشو و سپس فروش ارسال شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام من چند سالی هست که هیچ سودی دریافت نکردم لطفا راهنمایی کنید

    • سلام درصورتیکه سهامدار هستید می توانید به کارگزاری یا واحد امور سهام شرکت مراجعه نمایید

    • سلام ، به امور سهام شرکت یا کارگزاری خودتان مراجعه نمایید شما را راهنمایی می کنند