بررسی گزارش فعالیت پارس (شهریور ماه 1398)

بررسی گزارش فعالیت پارس (شهریور ماه 1398)

در سیگنال تلاش می کنیم جذاب ترین گزارشات ماهانه شرکت ها را برای شما تجزیه و تحلیل کنیم. در ادامه به تحلیل گزارش فعالیت شرکت پتروشیمی پارس می پردازیم.

محصولات پارس

پارس در پنج ماه نخست سال جاری به صورت میانگین، ماهانه 1330 میلیارد تومان فروش داشته که این رقم در شهریور ماه به 1500 میلیارد تومان افزایش یافته که حاکی از رشد 10 درصدی می دهد و باید گفت برای یک شرکت پتروشیمی با اِشِل اینچنینی عملکرد خیلی خوبی محسوب می شود. فروش ماه گذشته شرکت 1400 میلیارد تومان بوده است.

پتروشیمی پارس در نیمه نخست سال گذشته مجموعاً 4300 میلیارد تومان فروش داشته که این عدد در نیمه نخست امسال به 8160 میلیارد تومان افزایش یافته است. (90 درصد افزایش درآمد نسبت به سال گذشته)

مقایسه فروش

عمده ی فروش این شرکت استایرن مونومر است. این محصول مایعی است که به صورت داخلی توسط این پتروشیمی و به صورت وارداتی از کشور های حاشیه خلیج فارس تهیه می شود و خاصیت حلال در رزین دارد.

این محصول در شهریور ماه 14 درصد کاهش تولید، 30 درصد افزایش فروش و 20 درصد افزایش نرخ داشته است که سبب شده پتروشیمی پارس عملکرد خوبی را به ثبت برساند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران