بررسی گزارش فعالیت ماهانه چکاپا (شرکت گروه صنایع کاغذ پارس) (مرداد ماه 1398)

بررسی گزارش فعالیت ماهانه چکاپا (شرکت گروه صنایع کاغذ پارس) (مرداد ماه 1398)

چکاپا در هشت ماه ابتدائی سال مالی (منتهی به آبان)، به صورت میانگین ماهانه 34 میلیارد تومان درآمد داشته که این عدد در مرداد ماه با رشدی 15 درصدی به 39 میلیارد تومان افزایش یافته است. فروش تیر ماه شرکت نیز تقریباً همین مقدار بوده است.

بررسی گزارش فعالیت ماهانه چکاپا (شرکت گروه صنایع کاغذ پارس ) (مرداد ماه 1398)

این شرکت در هشت ماه نخست سال قبل مجموعاً 200 میلیارد تومان درآمد داشته که این عدد در هشت ماه نخست سال جاری به 310 میلیارد تومان افزایش یافته که حاکی از رشدی 55 درصدی نسبت به سال گذشته است.

بررسی گزارش فعالیت ماهانه چکاپا (شرکت گروه صنایع کاغذ پارس ) (مرداد ماه 1398)

عمده ی فروش این شرکت کاغذ رول سفید است که در مرداد ماه نسبت به میانگین هشت ماه گذشته 55 درصد افزایش تولید و 110 درصد افزایش فروش داشته و نرخ فروش تغییر چندانی نداشته است. البته شرکت در زمینه فروش خمیر ویرجین که 38 درصد از فروش را شامل می شود چندان موفق نبوده و این محصول 70 درصد کاهش فروش داشته است.

با اینحال نرخ فروش خمیر ویرجین با افزایشی بسیار خوب 30 درصد رشد کرده است. در کل با وجود افزایش مبلغ فروش مرداد ماه اما به دلیل عدم موفقیت شرکت در فروش خمیر ویرجین و رول فلوتینگ که مجموعاً بیش از نصف فروش شرکت را شامل می شوند، می توان گفت با گزارشی نسبتاً معمولی از چکاپا رو به رو هستیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *