بررسی گزارش فعالیت ماهانه وپست (شهریور ماه 1398)

بررسی گزارش فعالیت ماهانه وپست (شهریور ماه 1398)

در سیگنال تلاش می کنیم جذاب ترین گزارشات ماهانه شرکت ها را برای شما تجزیه و تحلیل کنیم. در ادامه به تحلیل گزارش فعالیت پست بانک می پردازیم.

نمودار فروش

وپست در پنج ماه نخست سال جاری به صورت میانگین، ماهانه 87 میلیارد تومان درآمد تسهیلات و 64 میلیارد تومان سود پرداختی به سپرده گذاران داشته است. در نتیجه تراز عملیاتی بانک ماهانه 23 میلیارد تومان بوده است. این ارقام در شهریور ماه بهبود یافته اند. به طوری که درآمد تسهیلات به 92 میلیارد تومان و سود پرداختی به 69 میلیارد تومان رسیده است که تراز بانک را به 24 میلیارد تومان افزایش داده اند.

تراز پست بانک در نیمه نخست سال گذشته منفی 24 میلیارد تومان بوده است که این رقم امسال به 140 میلیارد تومان افزایش یافته است که نشان از بهبود 700 درصدی تراز نسبت به سال گذشته می باشد. باید اشاره کرد عملیات این بانک نسبت به گذشته بهبود یافته است اما یکی از هزینه هایی که همواره بر روی دوش بانک سنگینی می کند، هزینه ی کارکنان است. این بانک مجموعاً 406 شعبه و 2945 کارمند دارد. در صورتی که تعدیلاتی در خصوص این آمار و ارقام منظور شود می توان به سود سازی هر چه بیشتر این بانک امیدوار تر بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *