بررسی گزارش فعالیت ماهانه دفارا (شهریور ماه 1398)

بررسی گزارش فعالیت ماهانه دفارا (شهریور ماه 1398)

در سیگنال تلاش می کنیم جذاب ترین گزارشات ماهانه شرکت ها را برای شما تجزیه و تحلیل کنیم. در ادامه به تحلیل گزارش فعالیت شرکت داروسازی فارابی می پردازیم.

محصولات دفارا

دفارا در پنج ماه نخست سال جاری، به صورت میانگین، ماهانه 47 میلیارد تومان فروش داشته که این رقم در شهریور ماه با افزایشِ عالیِ 60 درصدی، به 74 میلیارد تومان رسیده است. فروش مرداد شرکت 61 میلیارد تومان بوده است. (20 درصد افزایش فروش نسبت به ماه گذشته)

داروسازی فارابی در نیمه نخست سال گذشته مجموعاً 120 میلیارد تومان درآمد داشته که این عدد امسال به 310 میلیارد تومان افزایش یافته است. (160 درصد افزایش درآمد نسبت به سال گذشته)

مقایسه فروش

عمده ی فروش این شرکت انواع کپسول می باشد. این محصول در شهریور ماه نسبت به میانگین امسال 80 درصد افزایش تولید و 60 درصد افزایش فروش (رکورد فروش ماهانه شرکت) داشته است. نرخ فروش هم بدون تغییر باقی مانده است. عملکرد دفارا تا به اینجای کار بسیار عالی و فراتر از انتظارات بوده است. این شرکت که سال گذشته زیان ده بود امسال با عملکرد قابل توجه اش به سود سازی رسیده به طوری که بررسی های بنیادی ما نشان از ساخت سود 490 تومانی به ازای هر سهم برای امسال و 470 تومانی را برای سال آینده دارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *