بررسی گزارش فعالیت غشهداب (شهریور ماه 1398)

بررسی گزارش فعالیت غشهداب (شهریور ماه 1398)

در سیگنال تلاش می کنیم جذاب ترین گزارشات ماهانه شرکت ها را برای شما تجزیه و تحلیل کنیم. در ادامه به تحلیل گزارش فعالیت شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان می پردازیم.

محصولات غشهداب

غشهداب در پنج ماه نخست سال جاری به صورت میانگین، ماهانه 22 میلیارد تومان فروش داشته که این رقم در شهریور ماه با افزایشِ بسیار خوبِ 35 درصدی به 29 میلیارد تومان رسیده است. فروش مرداد ماه شرکت 24 میلیارد تومان بوده است. (20 درصد افزایش فروش نسبت به مرداد ماه)

شهداب ناب خراسان در نیمه نخست سال گذشته مجموعاً 80 میلیارد تومان درآمد داشته که این رقم امسال به 137 میلیارد تومان رسیده است. (70 درصد افزایش فروش نسبت به سال گذشته)

مقایسه فروش شهریور غشهداب

عمده ی فروش این شرکت گروه رب است. تولید این محصول در شهریور ماه بیش از 5 برابر شده با اینحال فروش 30 درصد و نرخ فروش 15 درصد کاهش یافته است. (نرخ فروش رب حدود 13100 تومان به ازای هر کیلو گزارش شده است) فروش محصولات زراعی در شهریور بسیار افزایش یافته به طوری که بیش از 13 برابر میانگین چند ماه اخیر بوده است.

با توجه به افزایش زمین های زیر کشت گوجه فرنگی، قیمت سرِ زمین کشاورز تا 700 تومان نیز کاهش یافته بود. باید دید آیا کاهش قیمت گوجه فرنگی در ماه های اخیر تاثیر مثبتی در حاشیه سود ناخالص این شرکت داشته است یا خیر.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران