بررسی گزارش فعالیت خچرخش (شهریور ماه 1398)

بررسی گزارش فعالیت خچرخش (شهریور ماه 1398)

در سیگنال تلاش می کنیم جذاب ترین گزارشات ماهانه شرکت ها را برای شما تجزیه و تحلیل کنیم. در ادامه به تحلیل گزارش فعالیت شرکت چرخشگر می پردازیم.

محصولات خچرخش

خچرخش در 5 ماه ابتدائی سال جاری به صورت میانگین، ماهانه 7 میلیارد تومان فروش داشته که این رقم در شهریور ماه با افزایش بسیار خوبِ 45 درصدی، به 10 میلیارد تومان رسیده است. فروش مرداد ماه شرکت 6 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است. (رشرشد 50 درصدی فروش نسبت به ماه گذشته)

چرخشگر در نیمه نخست سال گذشته مجموعاً 44 میلیارد تومان فروش داشته که این رقم در نیمه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است. باید دید این شرکت در ادامه سال چه عملکردی خواهد داشت. به نظر می رسد تمرکز شرکت در فروش محصولات نسبت به سال گذشته، فروش کمتر گیربکس های سواری و فروش بیشتر گیربکس های نیمه سنگین بوده است.

مقایسه فروش شهریور

عمده ی فروش این شرکت گیربکس های نیمه سنگین است. این محصول در شهریور ماه با 50 درصد افزایش تولید، 5 درصد افزایش فروش و 5 درصد افزایش نرخ مواجه شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *