بررسی گزارش فعالیت ماهانه وبملت (شهریور ماه 1398)

بررسی گزارش فعالیت ماهانه وبملت (شهریور ماه 1398)

در سیگنال تلاش می کنیم جذاب ترین گزارشات ماهانه شرکت ها را برای شما تجزیه و تحلیل کنیم. در ادامه به تحلیل گزارش فعالیت بانک ملت می پردازیم.

بررسی گزارش فعالیت ماهانه وبملت (شهریور ماه 1398)

وبملت در پنج ماه نخست سال جاری به صورت میانگین، ماهانه 1940 میلیارد تومان درآمد تسهیلات داشته و 1130 میلیارد تومان سود سپرده پرداخته است. در نتیجه تراز عملیاتی بانک ماهانه 810 میلیارد تومان باشد. این بانک در شهریور ماه 2150 میلیارد تومان درآمد تسهیلات و 1210 میلیارد تومان سود پرداختی داشته است. بنابراین تراز بانک در این ماه 940 میلیارد تومان بوده است. این یعنی تراز بانک در این ماه نسبت به میانگینِ امسال، 15 درصد افزایش یافته است که عملکرد خیلی خوبی است.

تراز بانک ملت در نیمه نخست سال گذشته 100 میلیارد تومان بوده است که این رقم امسال به 5 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است. این یعنی تراز بانک نسبت به سال گذشته 50 برابر بهبود یافته که عملکرد بی نظیری است. باید منتظر ماند و دید این بانک در درآمدهای غیر مشاع و هزینه ها به چه صورت عمل کرده است. در صورتی که همانند سه ماهه اول سال عمل کرده باشد باید شاهد اتفاقات مثبتی در قیمت نماد وبملت باشیم.

لازم به ذکر است تعلیق نماد معاملاتی این بانک برای هشتمین بار متوالی ادامه یافته و آخرین زمان آن به 15 مهر ماه موکول شده است. باید دید در این تاریخ آیا بالاخره این نماد بازگشایی خواهد شد یا خیر. این نماد از 27 خرداد ماه به دلیل ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت توسط سازمان بورس به حال تعلیق درآمده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *