واچ لیست هفته چهارم فروردین 1400 (فسپا، حتاید، جم پیلن)

واچ لیست هفته چهارم فروردین 1400 (فسپا، حتاید، جم پیلن)

در هفته ای که گذشت، بازار بورس کماکان با فشار فروش مواجه بود و بیش از 60 درصد نمادهای بازار نیز در صف فروش قرار داشتند. تنها در دو روز اخیر، بازار کمی بهبود در نمادهای بزرگ و شاخص ساز مانند شستا داشت. ارزش معاملات نیز کماکان زیر 5 هزار میلیارد تومان بوده است که برای رهایی از این شرایط بازار، نیاز به ارزش معاملات بالاتری داریم.

در چنین شرایطی، برای انتخاب سهم مناسب برای خرید، بهتر است به سراغ سهم هایی بروید که در روزهای منفی بازار دیرتر صف فروش می شوند و یا حتی می توانند بر خلاف روند بازار، در دامنه مثبت نیز معامله شوند.

نمادهایی که در زیر معرفی می شوند، به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و نباید به تنهایی ملاک تصمیم گیری شما باشد.

می توانید گزارش بازار سهام و آپدیت تحلیل ها را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

1. فسپا

گروه صنعتی فسپا با نماد فسپا در گروه فلزات اساسی قرار دارد. از سقف قیمتی 7800 تومان، این نماد دچار افت 53 درصدی شده است و هم اکنون در نزدیکی حمایت 3500 تومان قرار دارد.

در صورت حفظ این محدوده، منطقه 4500 تومان را می توانیم به عنوان هدف آن در نظر داشته باشیم.

2. حتاید

تحلیل تکنیکال انواع بازارهای مالی در سایت و اپلیکیشن سیگنال

تاید واتر خاور میانه با نماد حتاید در بازار بورس و گروه حمل و نقل قرار دارد. این نماد که در یک کانال صعودی قرار دارد، در یک مثلث اصلاحی قرار گرفته است و در صورت خروج از مثلث و شکست مقاومت مهم 3 هزار تومان، می تواند تا حوالی 3600 تومان نیز حرکت کند.

حمایت مهم سهم نیز در محدوده 2500 تومان قرار دارد.

در این تحلیل نیز از میانگین متحرک نمایی 100 روز نیز استفاده شده است که قیمت در بالای آن در حال معامله است.

3. جم پیلن

پلی پروپلین جم با نماد جم پیلن در بازار بورس و گروه محصولات شیمیایی قرار دارد.

بعد از افت 40 درصدی که در قالب یک مثلث کنج نزولی تجربه کرده است، توانست این الگوی اصلاحی را به سمت بالا بشکند و هم اکنون در نزدیکی حمایت 7500 تومان قرار دارد.

در صورت حفظ این محدوده حمایتی، می تواند به سمت 9000 تومان حرکت کند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها، اخبار و مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *