بررسی نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند (هفته اول اردیبهشت 1399)

بررسی نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند (هفته اول اردیبهشت 1399)

در این گزارش نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند، مورد بررسی قرار گرفته است. برای مطالعه تحلیل ها، کافی است روی لینک ها کلیک کنید.

شما می توانید جهت مشاهده بروزرسانی بعضی از نمادها به همراه نمودار، کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) را دنبال کنید.

حفاری، با نزدیک شدن قیمت سهم به منطقه 1390 تومان عرضه ها در این نماد کمی شدت گرفته است، در صورت عبور از این منطقه می تواند تا حوالی 1600 تومان رشد قیمتی داشته باشد.

حفارس، این سهم اکنون در منطقه مقاومتی 706 تومان قرار دارد و می تواند با عبور از این منطقه، هدف بعدی را در دسترس خود ببیند.

حریل، این سهم واکنش محدودی به مقاومت بازه 452-470 تومان نشان داد و با عبور از آن اکنون در حال رسیدن به بازه هدف بعدی خود است. تحلیل معتبر است.

خکمک، تقاضا زیاد برای این سهم، باعث کوتاه تر شدن واکنش ها به اهداف سهم شده است، حال سهم در حال پیشروی به محدوده هدف 2200 تومان است. در صورت عبور از این منطقه، تحلیل بروز رسانی خواهد شد

دتماد، بنظر می رسد اصلاح این سهم رو به پایان است و می تواند با عبور از مقاومت حوالی 4300 تومان و تثبیت روی آن، اهداف بعدی در دسترس باشند.

انرژی3، این سهم همچنان در منطقه مقاومتی 11500-13760 تومان در حال نوسان است. عبور از این منطقه و تثبیت روی آن هدف بعدی آن را فعال خواهد کرد.

خاهن، این سهم با واکنش محدود به منطقه 1000 تومان با اصلاح روبرو شد. اکنون سهم موفق به عبور از این محدوده شده است در مسیر هدف 1300 تومان قرار دارد.

شبندر، این سهم با افزایش تقاضایی که برخلاف دیگر هم گروهی های خود در این نماد شکل گرفته است روند صعودی خود را ادامه می دهد، عبور از مقاومت 1300 تومان و تثبیت روی آن، هدف بعدی سهم را فعال خواهد کرد.

سجام، روند رو به رشد سهم همچنان ادامه دارد و اکنون در مسیر هدف 658 تومان و سقف کانال صعودی خود قرار دارد. در صورت شکست کانال و عبور از مقاومت تعیین شده، تحلیل بروز رسانی خواهد شد.

خپارس، این سهم نیز توانست از منطقه مقاومتی خود با موفقیت عبور کند و در صورت ادامه دار بودن روند افزایش تقاضا، قیمت سهم می تواند تا 470 تومان رشد کند.

شاخص کل، نمودار شاخص در حال ورود به منطقه مقاومتی خود است که می تواند در این بازه با اصلاح روبرو شود و وارد موج 4 خود شود. باید روند شاخص کل را در روزهای آتی تحت نظر قرار داد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران