بررسی 5 نماد درخواستی کاربران سیگنال (11 اردیبهشت ماه 1399)

بررسی 5 نماد درخواستی کاربران سیگنال (11 اردیبهشت ماه 1399)

همواره احترام به انتقادات، پیشنهادات و درخواست های کاربران محترم سیگنال از موارد مورد تاکید ما بوده است، لذا به پاس احترام و قدردانی از همراهان همیشگی سیگنال، تعدادی از سهام درخواستی پر تقاضا از سوی کاربران بررسی می گردد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.

شما می توانید برخی از نمادهای درخواستی خود را در کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

وبملت

سهام بانک ملت با نماد “وبملت” در گروه بانک ها و موسسات اعتباری” قرار گرفته است.

این سهم در روز سه شنبه به دلیل نوسان بیش از 50 درصدی قیمت جهت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی متوقف شده است که پس از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در هفته آینده مجددا بازگشایی خواهد شد.

با افزایش تقاضایی که از اوایل سال جاری برای گروه بانکی شکل گرفته است، این سهم نیز همگام با گروه خود روند صعودی در پیش گرفته است. در مسیر صعود قیمتی این سهم مقاومت داینامیک کانال صعودی قرار دارد ( آبی رنگ). درصورت عبور از آن اهداف 1770 تومان، 2250 تومان را می توان برای آن در نظر گرفت.

بررسی 5 نماد درخواستی کاربران سیگنال (11 اردیبهشت ماه 1399)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر اگر سهم با افزایش عرضه از ناحیه کنونی مواجه شود، حمایت های 1273 تومان و1138 تومان را در سر راه نزول قیمتی خود خواهد دید.

شگل

شرکت گلتاش در بازار دوم بورس در گروه “محصولات شیمیایی” قرار گرفته است.

در طول معاملات روز گذشته، بیش از 8.5 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 31293 ( 4.25%+) داد و ستد شد و از نیمه دوم بازار معاملات آن با صف خرید ادامه یافت.

بررسی نموداری این سهم نشان می دهد که در یک کانال صعودی بلند مدت در حال نوسان است که با هر بار برخورد به کف کانال مجددا تقاضا برای این سهم بوجود آمده و سهم رشد می کند.

این سهم با برخورد به محدوده خط میانی کانال با اصلاح روبرو شد و روند نزولی در پیش گرفت. به نظر می رسد با شکست خط سیر نزولی (قرمز رنگ) و همچنین عبور از سقف قیمتی قبلی خود (3500 تومان) می تواند با اهداف 4566 تومان و 6610 تومان قابل بررسی باشد.

بررسی 5 نماد درخواستی کاربران سیگنال (11 اردیبهشت ماه 1399)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر اگر سهم نتواند از مقاومت خط نزولی عبور کند و با فشار عرضه روبرو شود، حمایت های آن را می توان محدوده های 2700 تومان، 2500 تومان و 2250 تومان در نظر گرفت.

کبافق

شرکت معادن بافق در گروه با نماد “کبافق” در گروه استخراق کانه های فلزی قرار دارد.

طی معاملات روز قبل، بیش از 3.7 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 40131 ریال (4.63%+) داد و ستد شد. و سهم با صف خرید به کار خود پایان داد.

بررسی نموداری این سهم نشان می دهد که سهم موفق به خروج از کانال صعودی قبلی خود شده و وارد کانال صعودی دیگری شده است و پس برخورد به خط میانه این کانال، با اصلاح قیمتی روبرو شد. این سهم تاکنون دو بار در عبور از مقاومت 4300 تومان ناموفق بود و می تواند در صورت عبور و تثبیت روی آن، با اهداف 6090 تومان و 8045 تومان قابل بررسی باشد.

بررسی 5 نماد درخواستی کاربران سیگنال (11 اردیبهشت ماه 1399)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر اگر سهم از ناحیه کنونی با اصلاح روبرو شود، حمایت های 3100 تومان، 2737 تومان و 2368 تومان می تواند جلو افت بیشتر قیمتی سهم را بگیرند.

ثالوند

معاملات سهام شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند با نماد “ثالوند” در گروه “انبوه سازی، املاک و مستغلات” انجام می گیرد.

در جریان معاملات روز چهارشنبه، بیش از 3.5 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 12917 ریال (4.3%+) داد و ستد شد.

این سهم از اردبیهشت سال 97 تاکنون توانسته است از سقف دو کانال صعودی خود عبور کند. در چند روز گذشته نیز موفق به خروج از کانال دوم خود شد و با تکمیل پولبک به آن، مجددا تقاضای خوبی برای این سهم شکل گرفت.

در صورت عبور از قیمت 13300 ریال (مقاومت سقف قبلی)، با اهداف 1535 تومان و 1950 تومان قابل بررسی است.

بررسی 5 نماد درخواستی کاربران سیگنال (11 اردیبهشت ماه 1399)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر، اگر سهم با افزایش عرضه روند نزولی در پیش بگیرد و دوباره وارد کانال قبلی خود شود، حمایت های آن 1151 تومان 1050 تومان و 868 تومان خواهند بود.

خریخت

شرکت صنایع ریخته گری ایران در بازار دوم بورس در گروه “خودرو و ساخت قطعات” قرار گرفته است.

در طول معاملات روز چهارشنبه، بیش از 12 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 6226 ریال ( 9.98%+) داد و ستد شد و سهم با صف خرید به کار خود پایان داد.

بررسی تکنیکالی سهم نشان می دهد که سهم موفق به شکست سقف کانال صعودی خود شده است و در صورت تثبیت و ادامه روند تقاضا برای سهم، می توان اهداف 775 تومان و 1060 تومان را برای آن متصور بود.

بررسی 5 نماد درخواستی کاربران سیگنال (11 اردیبهشت ماه 1399)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر اگر سهم با افزایش عرضه از ناحیه کنونی روبرو شود، اولین حمایت آن، مقاومت کانال صعودی قبلی خواهد بود. در صورت شکست آن، حمایت های بعدی 507 تومان و434 تومان خواهند بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
    • سلام
      به دلیل شفاف سازی برای افزایش سرمایه اش تا تاریخ 16 شهریور تعلیق شده است.

    • سلام دوست عزیز…درخواست شما به تیم تحلیلی سیگنال منتقل شد.

  • سلام سپاسگذارم از شما به خاطر زحماتتون لطفا اگه امکانش هست درباره ثمسکن تحلیل کنید

  • سلام‌خداقوت‌اطفا‌سهام‌همراه‌را‌تحلیل‌نمائید‌ممنون

  • با سلام و تشکر فراوان از مطالب ارزنده
    میشه لطف کنید تحلیل سهم های فولاد، ذوب، اخابر و فملی را هم بزارید ممنون

  • دمتون گرم خیلی با حالین
    امیدوارم مزد این همه زحمت و بگیرین
    ایول دارین

  • تحلیلها مناسب می باشد .بنظر باتوجه به افزایش تقاضا در روزهای آینده و به تناسب احتمال حجمه عرضه ارقام می تواند تا 20 درصد نیز بیشتر از پیشبینی افزایش و یا کاهش یابد.ممنون

  • ممنون بابت تحلیل ، با خوب و بد تحلیل کاری ندارم همین که تحلیلی از بازار سهام تویه این دوران طلایی بورس گذاشتید خوبه و بهتر اینکه بصورت گروهی برایند گروه ها رو هم تحلیل کنید