رادیو سیگنال | صندوق‌ها، بهترین راهِ سرمایه‌گذاری! | چهارشنبه 15 دِی

رادیو سیگنال | صندوق‌ها، بهترین راهِ سرمایه‌گذاری! | چهارشنبه 15 دِی

    بازار بورس از مرداد 99 تا امروز روندی نزولی دارد و خیلی از نمادهای کوچیک و متوسط تا 80 درصد ریزش داشتند، قیمت‌ها به پایین‌ترین سطح خودش رسیده و p به E نمادها در شرایط خیلی بهتری نسبت به قبل قرار دارد، باتوجه به اینکه بسیاری از کارشناس‌ها، تحلیل‌گرها و فعالین بورس معتقدند بازار در ارزنده‌ترین حالت خود قرار دارد، اما خب گوش بازار به این حرف‌ها بدهکار نیست و هرروز شاهد نزول شاخص، خروج پول، کاهش نقدشوندگی و دلسردی در بازار هستیم. به همین دلیل بارها عرض کردم کسانی ک علاقه به سرمایه‌گذاری دارند، بهتر است به صورت غیرمستقیم یعنی از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری اقدام کنند و باتوجه به شرایط فعلی بورس پیشنهاد میکنم حتما نگاه ویژه‌ای به صندوق‌های درآمد‌ثابت داشته باشند.

یکی از ساده‌ترین، مطمئن‌ترین و راحت‌ترین راه‌ها برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌های درآمد‌ثابت از طریق اپلیکیشن و سایت سیگنال است! کافی‌ست اپلیکیشن یا سایت سیگنال را بازکنید و روی بنر سرمایه‌گذاری انلاین در صندوق‌های سرمایه‌گذاری کلیک کنید.

بدین ترتیب وارد سامانه معاملات رسام می‌شوید که امکان سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها را برای شما فراهم کرده‌است. اگر قبلا در سامانه سجام ثبت‌نام و احراز‌هویت شده باشید کلا فرایند ثبت‌نام و سرمایه‌گذاریِ شما از طریق سیگنال کمتر از ده دقیقه طول خواهد کشید. در قسمت صندوق‌های درآمد‌ثایت در حال حاضر تعداد هشت صندوق برای سرمایه‌گذاری موجود است که همه این صندوق‌ها از بهترین، مطمئن‌ترین و پربازده‌ترین صندوق‌های درآمد‌ثابت هستند و انتخاب هرکدام از آنها می‌تواند جایگزینی پربازده‌تر و مناسب‌تر از سپرده‌گذاری در بانک باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی صندوق های سرمایه گذاری به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *