2 سهم برگزیده بازار سرمایه (شنبه 28 دی ماه 98)

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (شنبه 28 دی ماه 98)

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم های نسبتا بالایی در مقایسه با 30 روز گذشته معامله شده اند و قدرت خریدار به فروشنده آنها مناسب است و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید در روزهای آتی این نمادها را بررسی کنید. نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

ردیف نماد مقایسه با حجم 30 روز قدرت خریدار به فروشنده
1 تمحرکه 1.29 1.03
2 غمهرا 1.06 1.50

1. تمحرکه : ماشین سازی نیرو محرکه با نماد تمحرکه در گروه ماشین آلات و تجهیزات و بازار دوم بورس قرار دارد. بعد از پولبکی که به حمایت مهم 700 تومان داشت با توجه به حجم های نسبتا بالایی که معامله شد دوباره با افزایش تقاضا مواجه شد. مهمترین مقاومت این نماد، سقف 930 تومان است که باید ببینیم در ادامه آیا می تواند این قیمت را بشکند یا خیر.

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (شنبه 28 دی ماه 98)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

2. غمهرا : تولیدی مهرام با نماد غمهرا در بازار دوم بورس و گروه محصولات غذایی قرار دارد. غمهرا که در یک کانال صعودی قرار دارد، با نزدیک شدن به حمایت مهم 4300 تومان با افزایش تقاضا رو به رو شد. باید ببینیم در ادامه می تواند از کانال نزولی که با رنگ سبز نمایش داده شده است، خارج شود یا نه.

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (شنبه 28 دی ماه 98)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام، وقت شما بخیر.

    ضمن قدردانی از زحمات شما، من مدتیه که از این برنامه بسیار استفاده بردم و البته به دوستان هم معرفی کردم اما اخیرا دررابطه با نمودارها متوجه بروز نبودنشون شدم «یک روز کاری تاخیر» و به همین خاطر وظیفه خودم دونستم که با تیم کاردرست سیگنال درمیون بذارم. پایدار باشید.

    • سلام و درود خدمت شما. سپاس از لطفی که به ما دارید، درخواست شما به تیم فنی سیگنال منتقل شد امیدواریی به زودی برطرف باشه. موفق و پرسود باشید.