2 سهم برگزیده بازار سرمایه (خدیزل – کهمدا) | چهارشنبه 22 مرداد ماه 99

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (خدیزل – کهمدا) | چهارشنبه 22 مرداد ماه 99

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1خدیزل1.772.58
2کهمدا2.272.55

1. خدیزل: بهمن دیزل با نماد خدیزل، در بازار فرابورس و گروه خودرو ساخت قطعات قرار دارد. این نماد سه شنبه هفته گذشته نیز، زمانی که در مثلث اصلاحی قرار داشت، جزو سهام برگزیده بود و توانست سقف 5 هزار تومان را بشکند.

در معاملات امروز که با صف خرید نیز به پایان رسید، هر کد حقیقی حدود 37 میلیون تومان خرید کرد و سرانه فروش نیز 14 میلیون تومان بود. بنابراین قدرت خریدار به فروشنده حدود 2.5 بود که نشاندهنده قدرت بیشتر خریداران در مقایسه با فروشندگان در معاملات امروز بود.

حجم معاملات امروز بیش تر از 5 میلیون برگه سهم بود که بیش از 2 برابر میانگین حجم ده روز اخیر بوده است.

2. کهمدا: شیشه همدان با نماد کهمدا، در بازار اول بورس و گروه سایر محصولات کانی غیرفلزی قرار دارد. این نماد که در تیرماه امسال جزو سهام برگزیده قرار داشت، توانست تا 5 هزار تومان رشد کند و با برخورد به این محدوده، دچار اصلاح نسبتا عمیقی شد و در حدود 37 درصد کاهش قیمت را تجربه کرد.

با نزدیک شدن به محدوده حمایتی مهم 3 هزار تومان، امروز شاهد حجم نسبتا بالایی بودیم که در نهایت توانست به صف خرید برسد.

در معاملات امروز، هر کد حقیقی حدود 46 میلیون تومان خرید کرد و سرانه فروش نیز 18 میلیون تومان بود که باعث شد قدرت خریداران حدود 2.5 برابر بیش تر از فروشندگان در این سهم باشد.

مهمترین حمایت سهم حوالی 3 هزار تومان است و در صورت عبور از سقف قبلی در حوالی 5 هزار تومان، محدوده 6 هزار تومان را به عنوان هدف آن می توانیم در نظر داشته باشیم.

در صورت تثبیت روی این سقف، محدوده 7 هزار تومان را می توانیم به عنوان هدف آن در نظر داشته باشیم و مهمترین حمایت سهم نیز محدوده 4 هزار تومان است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران