2 سهم برگزیده بازار سرمایه (سه شنبه 19 فروردین ماه 99)

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (سه شنبه 19 فروردین ماه 99)

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید در روزهای آتی این نمادها را بررسی کنید. نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیف نماد مقایسه با میانگین حجم 30 روز قدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1 هرمز 3.9 4.64
2 قپیرا 2.46 2.2

1. هرمز : فولاد هرمزگان جنوب با نماد هرمز، در بازار دوم فرابورس و گروه فلزات اساسی قرار دارد. این نماد در بهمن سال قبل نیز جزو سهام برگزیده بود اما بعد از رشد اندک تا 6200 تومان دچار اصلاح شد. منطقه حمایتی 500 تومان مانع اصلاح بیشتر قیمت شد و به عنوان یک حمایت مهم می توانیم در نظر بگیریم. امروز حجم بالایی معامله شد و هر کد حقیقی نزدیک به 28 میلیون تومان خرید کرد. برای ادامه صعود، باید از مقاومت 620 تومان عبور کند.

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (سه شنبه 19 فروردین ماه 99)

2. قپیرا : فرآورده‌های غدايی ‌و قند پيرانشهر با نماد قپیرا در بازار بورس و گروه قند و شکر قرار دارد. بعد عبور از قیمت 5 هزار تومان، حجم های نسبتا بالایی را در این نماد شاهد بودیم و امروز نیز با صف خرید به کار خود پایان داد. هر کد حقیقی به صورت میانگین در این نماد حدود 37 میلیون تومان خرید کرده اند. در این تحلیل از میانین متحرک نمایی 50 روزه نیز استفاده شده است که قیمت بالای این میانگین در حال معامله است.

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (سه شنبه 19 فروردین ماه 99)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام اگه ممکنه سهامی که بازده خوبی داشته باش برای خرید را چندساعت قبل از باز شدن بازار معرفی کنید برای خرید کردن ممنون