سرمایه گذاری غیر مستقیم در بازارهای مالی | دیلی سیگنال

با کریپتوکست در شنوتو و کست‌باکس همراه باشید تا مهمترین اخبار و تحولات ارزهای دیجیتال را از دست ندهید.

در حالی که آلت کوین‌ها درجا می‌زنند، قیمت بیت کوین با رسیدن به بالای ۵۶,۰۰۰ دلار روند صعودی هفته اخیر خود را ادامه داد.
پادشاه ارزهای دیجیتال به‌خوبی از سطح ۵۵,۰۰۰ دلار حمایت کرده و با یک جهش تازه مقاومت ۵۶,۰۰۰ دلار را کنار زده است. بر اساس نظر تحلیل‌گران ممکن است این ارز دیجیتال به سطح ۵۷,۲۰۰ دلار هم حمله کند.
از طرف دیگر، بیشتر آلت کوین‌های مطرح بازار در فاز تثبیت سود هستند و ساعات کم‌نوسانی را تجربه می‌کنند. هر واحد اتر، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار، با قیمت نزدیک به ۳,۵۰۰ دلار معامله می‌شود و ممکن است بتواند رشد جدیدی را آغاز کند. XRP هم در بالای سطح ۱.۱۵ دلار قرار دارد؛ اما در نزدیکی ۱.۲۰ دلار با مقاومت مواجه است. کاردانو (ADA) دیگر آلت کوینی است که مقاومت ۲.۲۰ دلاری را شکسته است و می‌تواند به سمت ۲.۳۲ دلار حرکت کند.

اخبار و تحلیل‌های بیشتر در کانال سیگنال ارز دیجیتال

در برنامه ی امروز دیلی سیگنال به همراه آقای شهاب عدالتیان، مدیر تیم سبدگردان کینوکریپتو به راههای سرمایه گذاری غیر مستقیم در بازارهای مالی پرداختیم. ایشان با ذکر چند مثال از بازدهی های سبدهای سرمایه گذاری غیر مستقیم، هشدارهای در خصوص سودهای غیر متعارف اعلامی برخی سودجویان در بازار، دادند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • لطفا راهنمایی ام کنید که چگونه میشود این پول الکترونیکی را به پول نقد تبدیل نمود

    • سلام دوست عزیز
      کافیست که ارز خود را به صرافی منتقل کنید و انرا به تتر یا هر استیبل کوین دیگری تبدیل کنید سپس تتر خود یا استیبل کوین خود را به یک صرافی که از ریال پشتیبانی میکند منتقل کنید و در ازای ان ریال دریافت نمایید

  • سلام برای سبد گردانی چطور میتونم در مورد خرید ارز دیجیتال کمک بگیرم و از راهنمایی شما استفاده کنم ؟