ریزش بازار بورس در واکنش به انتصاب رئیس بانک مرکزی | دیلی سیگنال

در برنامه ی امروز به همراه آقای مهبد بیضایی، مدیرعامل هلدینگ روشان پردازش شرق و تحلیلگر بازار سرمایه و همچنین آقای رسول خدادوست، کارشناس و پژوهشگر اقتصادی به بررسی وضعیت بازار سرمایه در این روزها پرداختیم.
بازار سرمایه متاثر از متغیرهای مختلف، نیمه‌ی ابتدایی سال جاری را با بازدهی خوبی آغاز کرد. سوال اساسی این است که آیا روند صعودی بازار در نیمه‌ی دوم سال نیز تداوم می‌یابد یا خیر؟
در همین خصوص در برنامه تحلیلی روز جاری به همراه آقایان مهبد بیضایی، کارشناس بازار سرمایه و رسول خدادوست، تحلیلگر اقتصادی به همین موضوع پرداخته شد. در ابتدا اتفاقات نیمه‌ی ابتدایی سال جاری و فراز و فرود بازارهای دارایی تبیین گردید و در بخش دوم نیز با معرفی متغیرهای مهم و اثرگذار بر بازارهای دارایی، روند آتی آن تجزیه و تحلیل گردید.
از جمله متغیرهای مهمی که در برنامه روز جاری به آن پرداخته شد، می‌توان به نرخ دلار، اوراق بدهی دولتی، قیمت‌های جهانی، نرخ بهره بانکی، تورم، رشد نقدینگی، رشد پایه پولی، قیمت‌گذاری در دولت جدید و عملکرد شرکت‌‌ها اشاره کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *