رادیو سیگنال | نصفِ بازار قرمز، شاخص 30 هزارواحد رشد!

رادیو سیگنال | نصفِ بازار قرمز، شاخص 30 هزارواحد رشد!

امروز چهارشنبه 13 مرداد در آخرین روز معانلاتی هفته رشد شاخص ادامه داشت و با 2.21 درصد رشد به عدد 1406 هزار واحد رسید. در روزی که شاخص کل 30 هزار واحد رشد کرد دوباره جریان ورود نقدینگی به نفع حقیقی ها شد و حدود 36 میلیارد تومان پول سهامداران خرد وارد بازار شد. روند معاملات امروز کاملا متعادل بود و تقریبا نصف بازار به رنگ سیز و نصف دیگر به رنگ قرمز بود.از نکته های مثبت بازار امروز ارزش صف های خرید در پایان بازار بود که به بالای هزار میلیارد تومان رسید و از ارزش صف های فروش که حدود 900 میلیارد تومان بود سبقت گرفت.

رادیو سیگنال در شنوتو و کست‌باکس با آخرین و مهمترین تحولات بازار سرمایه میزبان شماست.


خیلی از کارشناسان دلیل نوسانی بودن ودرواقع یک روز منفی و یک روز مثبت بودنِ بازار را بخاطر تردیدها، ابهامات و همینطور ریسک‌های سیاسی ای می دانند که همچنان بورس را دچار هیجان می کند.
تا زمانی که دولت جدید رسما آغاز به کار نکند و سیاستهای اقتصادی و کلان تا حدودی مشخص نشود، بلاتکلیفی وجود خواهد داشت. و از آنجایی که بازار ما همیشه درگیر اینطور ابهامات بوده، به سرمایه گذاران خرد توصیه می شود از روش های غیر مستقیم مثل صندوق‌های سرمایه‌گذاری برای سرمایه گذاری در بورس استفاده کنند. به جرات می توان گفت صندوق‌های سرمایه‌گذاری بهترین راه برای سرمایه گذاری در بازار بورس تهران هست و پیشنهاد میشود با مطالعه آموزش‌ها در این زمینه آگاهی خود را نسبت به صندوق های سرمایه¬گذاری افزایش دهید.

گزارش بازار سهام و آپدیت تحلیل‌ها هر روز در کانال تلگرام تحلیل با سیگنال


گزارشی که دیروز بانک مرکزی منتشر کرد نشان میدهد درحال حاضر حجم نقدینگی نسبت به خرداد 99 حدود 40 درصد رشد داشته و به عدد 3700 هزار میلیارد تومان رسیده که واقعا عدد وحشتناکی محسوب میشود. این موضوع می تواند بر افزایش حجم تقاضا در بازار موثر باشد. درواقع کنترل رشد نقدینگی باید یکی از مهمترین دغدغه های دولت رئیسی باشد چرا که اگر فکری بابت این سیل نقدینگی نشود و با همین سرعت رشد کند تمام معادلات به هم خواهد خورد!

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *