رادیو سیگنال | ترمزِ صعودِ بورس، کشیده شد! | دوشنبه 11 مرداد

رادیو سیگنال | ترمزِ صعودِ بورس، کشیده شد! | دوشنبه 11 مرداد

اما امروز دوشنبه 11مرداد 1400بازار تحت تاثیر سیگنال های منفی روز یکشنبه با فشار فروش همراه بود. متاسفانه روند خروج نقدینگی حقیقی امروز هم ادامه داشت و حدود 382میلیارد نقدینگی سهامدارن حقیقی از بورس خارج شد ک نسبت به دیروز افزایش وحشتناکی داشت.امروز هم ارزش صف های خرید نسبت به دیروز افت داشت و ازآنطرف صف های فروش نسبت به دیروز افزایش وحشتناکی داشت.امروز هم ارزش صف های خرید نسبت به دیروز افت داشت و صف های فروش سنگین تر شدند
که نشان از کاهش توان صعودی شاخص دارد. در پایان معاملات امروز درحالی که 64درصد بازار دچار افت قیمت و 36درصد بازار در دامنه مثبت قیمتی معامله میشدن شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با 0.17درصد کاهش به عدد 1357هزار واحد رسید. شاخص هموزن هم 0.29درصد کاهش داشت تا همچنان نشان دهنده شرایط سخت سهام کوچک تر باشد.

رادیو سیگنال در شنوتو و کست‌باکس با آخرین و مهمترین تحولات بازار سرمایه میزبان شماست.

در معاملات امروز شرکت بیمه تجارت نو با نماد بنو بیشترین ورود پول حقیقی و شتا هم بیشترین خروج پول را به ثبت رساند.
در حالت کلی باتوجه به انتظارات تورمی بالای شکل گرفته به نظر میرسد قیمت سهام شرایط رو به رشدی داشته باشد. تحرکات دلار تا محدوده 26هزار تومن هم از لحاظ روانی بر تقویت تقاضای موجود تاثیرگذار بوده. این عوامل در کنار افزایش قیمتهای جهانی و وضعیت سودآوری شرکتها نسبت به سال گذشته درواقع امید سرمایه گذاران را تقویت کرده. درواقع نمیتوان گفت کدام گروههای بورس وضعیت بهتری برای سرمایه گذاری دارند چرا که نقدینگی بین گروههای مختلف در بازار در جریان است. نمادهایی مثل خساپا، وبملت و برخی از نمادهای کوچک به حمایت های خوبی رسیدن و برای سرمایه گذاری نسبت به گروه محصولات شیمایی که این مدت رشد خوبی داشته اند و به مقاومتهای خود رسیده اند مناسبتر هستند.
فردا سه شنبه 12مرداد مراسم 13همین دوره تنفیذ ریاست جمهوری برگزار میشود. جالب است که بدانید آقای روحانی سال 92 شاخص رر در محدود 59هزار واحد تحویل گرفت و امروز در حدود 1357هزار واحد است این یعنی شاخص در طول دوره ریاست جمهوری افای روحانی 23برابر شد. بله 23برابر!!

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *