رمز ارز یا رمز ارزش؟

شاید تا کنون نام رمز ارزش را شنیده باشید و کنجکاوی شما را برانگیخته باشد. این واژه چند وقتی است که با مصوبه هیات دولت بر سر زبان‌ها افتاده و رسانه‌ها نیز به تبعیت از واژه‌گزینی دولت، اقدام به استفاده از آن می‌کنند. اما رمز ارزش چیست و چه چالش‌هایی در این موضوع وجود دارد؟
به طور کلی باید گفت رمز ارزش مفهومی فراگر از رمزارز است، به تمام دارایی‌ها و ارزش دیجیتالی رمزنگاری شده بر پایه بلاک‌چین، رمزارزش می‌گویند. زمانی که شما دارایی خود را همانند رمزارزها بر پایه بلاکچین، در یک شبکه همتا به همتا و در یک دفتر کل توزیع شده وارد می‌کنید، به رمز ارزش تبدیل می‌شود.

بنابراین رمز ارزش پشتوانه دارد، به یک ارزش یا دارایی واقعی مانند طلا وابسته است اما همانند رمزارزها بدون واسطه در معاملات استفاده می‌شود.

در این برنامه همراه با آقای بنیامین عباسی، کارشناس و تحلیلگر بازار رمزارز به بررسی این موضوع پرداختیم. ایشان همچنین در مورد روند قانون گذاری حوزه ی رمزارز در کشورمان توضیحاتی بیان کردند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *