ثبات قیمت در بورس کالا | گزارش روزانه بورس کالا (دوشنبه 7 بهمن ماه 1398)

ثبات قیمت در بورس کالا | گزارش روزانه بورس کالا (دوشنبه 7 بهمن ماه 1398)

روز یکشنبه بیشترین افزایش نرخ گواهی سپرده زعفران نگین نسبت به روز گذشته مربوط به گواهی سپرده زعفران نگین بیرجند با رشد 0.4 درصدی بوده است. همچنین در گواهی سپرده زعفران پوشال، بیشترین افزایش نرخ مربوط به گواهی سپرده زعفران پوشال زرین در بازار گواهی سپرده کالا بوده است. در بازار گواهی سپرده زیره سبز، زیره سبز دانش با کاهش 1.5 درصدی بیشترین کاهش را در بین انواع گواهی سپرده زیره در بازار گواهی سپرده کالا تجربه نموده است.

همچنین در بازار آتی زعفران، زیره، درصد تغییرات اندکی را نسبت به روز گذشته تجربه نموده است و بیشترین میزان آربیتراژ زعفران نگین نسبت به بازار نقد 16 درصد با سرسید اردیبهشت 99 می باشد. در بازار آتی زیره میزان تغییرات قیمت نسبت به روز قبل محسوس نمی باشد و آربیتراژ زیره  نسبت به بازار نقد 2 درصد می باشد. در بازار آتی پسته شاهد عدم تغییر قیمت ها نسبت به روز گذشته بوده و بیشترین میزان آربیتراژ در این بازار نسبت به گواهی سپرده کالا برابر 5 درصد با سررسید فروردین 99 می باشد.

گزارش روزانه بورس کالا (دوشنبه 7 بهمن ماه 1398)
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *