تحلیل نفت برنت (UKOIL) | مرداد 1400

تحلیل نفت برنت (UKOIL) | مرداد 1400

در چند روز اخیر قیمت نفت کاهش شدیدی به خود دیده است. از مهم‌ترین عوامل این موضوع، افزایش موارد ابتلا به کرونا در چین و ایالات متحده به عنوان بزرگترین مصرف کنندگان نفت است. معامله‌گران در حال حاضر نسبت به چشم‌انداز نفت دچار تردید شده‌اند.

تحلیل تکنیکال نفت خام برنت

در نمودار روزانه زیر شاهدیم قیمت نفت خام برنت نتوانسته از سطح مقاومتی 75 الی 78 دلاری عبور کند و از این سطح ریزش سنگینی داشته است. در مباحث تکنیکال هرگاه ریزش های سنگین از سطوح مقاومتی رخ میدهد و این ریزش در تایم بزرگتر همچون هفتگی نیز مشهود است میتوان به ریزش تا سطوح پایینتر نیز امید داشت.

در نمودار زیر تاکنون دو بار قیمت خود را به سطح  حمایتی 67.60 دلاری رسانده است. دیدگاه غالب کوتاه مدت قیمت نفت نزولی است و باتوجه به ریزش قیمت شاخص دلار قیمت های نفت میتواند اندکی اصلاح به سمت بالا تا محدوده 73.66 دلار انجام دهد و پس از آن ریزشی گردد که البته باید ابتدا از سطح حمایتی دینامیک قرمز بگذرد تا بتواند این ریزش ها صورت پذیرد.

با یک احتمال کمتر با دید صعودی میتوان در صورت تثبیت قیمت بالای 74 دلار تارگت اولیه را محدوده قله قبلی در 77.67 و پس از آن تا سطوح بالاتر تعریف نمود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.

نمودار تکنیکال نفت خام برنت روزانه

تحلیل نفت برنت (UKOIL) | مرداد 1400
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *