تحلیل سهام آمازون (AMZN)

تحلیل سهام آمازون (AMZN)

در روزهای گذشته بازارهای مالی تحت تاثیر بحران بوجود آمده از طریق شرکت اورگرند چین قرار گرفته است. دراین روزها فعالین بازارهای مالی با بدبینی به آینده شرایط را بسیار ریسکی توصیف میکنند. شاخص های سهام در آسیا اروپا و آمریکا روزهای قرمزی را پشت سر گذاشته اند. در حال حاضر مقداری از این بحران فروکش کرده و امید میرود با کاهش جو ترس بازار بتواند به مسیر خود ادامه دهد.

تحلیل تکنیکال سهام آمازون

در نمودار هفتگی زیر شاهد یک روند مطلقا صعودی در بازه بلند مدت برای سهام این شرکت هستیم. قیمت پس از رسیدن به محدوده 2900 الی 3550 دلاری داخل یک الگوی پرچم مستطیلی گیر کرده و برای یکسال داخل این الگو نوسان کرده است. در ادامه یک شکست جعلی از سقف مستطیل داشته ایم که نشان خوبی برای ادامه روند صعودی قیمت خواهد بود. قیمت میتواند در میان مدت به اندازه میله پرچم یعنی تا هدف 5050 دلاری رشد نماید.

نمودار هفتگی

تحلیل تکنیکال سهام آمازون
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

در نمودار روزانه زیر نیز شاهد یک اصلاح قیمتی تا حمایت میانه کانال مستطیل هستیم که میتواند موجبات صعود قیمت تا اهداف 3550 و 4050 دلار را فراهم نماید. دیدگاه غالب با احتمال بیشتر در این نمودار صعودی است و فقط در صورت شکست سطح حمایتی 2900 دلاری و بسته شدن کندل هفتگی زیر آن میتوان به نزول بیشتر تا حمایت های 2440 دلار و پایینتر امید داشت.

نمودار روزانه

تحلیل تکنیکال سهام آمازون
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
رصد لحظه‌ای و تحلیل روند روزانه بازارهای مالی در کانال تلگرامی تحلیل با سیگنال

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *