تحرکات مثبت در گروه لاستیک و پلاستیک

تحرکات مثبت در گروه لاستیک و پلاستیک

در حالی که امروز شاخص کل با افت 5434 واحدی (0.47- درصدی) به 1,140,496  واحد رسید و بیش از 52 درصد از سهام در صف فروش و 83 درصد از نمادها نیز در دامنه منفی معامله می شدند، در دقایق پایانی بازار شاهد تحرکات مثبتی در گروه لاستیک و پلاستیک بودیم.

در پایان معاملات امروز، نمادهای پیزد و پتایر در صف خرید قرار گرفتند. همچنین نمادهای پکرمان و پکویر در دامنه مثبت قرار داشتند. نمادهای پارتا، پلاسک و پاسا در صف فروش  و نماد پسهند نیز در دامنه منفی 2 کار خود را خاتمه داد.

جدول زیر،  وضعیت نمادهای این گروه که معاملات بهتری را تجربه کردند و در پایان بازار در دامنه مثبت بازار را به پایان رساندند نشان می دهد.

نمادسرانه خرید (میلیون تومان)مقایسه حجم با 10 روز اخیرنسبت خریدار به فروشنده حقیقی
پتایر232.691.76
پیزد161.4815
پکرمان160.191.78
پکویر151.821.16

در ادامه تحلیل تکنیکال نمادهای فوق نیز ارایه شده است.

می توانید گزارش بازار سهام و آپدیت تحلیل ها را هر روز در کانال سیگنال به آدرس تحلیل با سیگنال مشاهده کنید.

1.نمودار تحلیل تکنیکال نماد پتایر

نماد پتایر با از دست دادن کانال صعودی خود، هم اکنون در نزدیکی حمایت مهم 240 تومان قرار گرفته است و امروز هم در پایان بازار توانست با صف خرید 70 میلیونی بازار را به پایان برساند.

در صورت رشد از این ناحیه، محدوده 380 تومان مقاومت مهم برای این نماد محسوب می شود.

2.نمودار تحلیل تکنیکال نماد پیزد

نماد پیزد که در اردیبهشت ماه سال گذشته عرضه اولیه شده بود، تا 14 هزار تومان رشد کرد و در قالب یک کانال نزولی، حدود 66 درصد از سقف قبلی خود کاهش قیمت داشت و به 4500 تومان واکنش مثبت نشان داد.

امروز هم در صف خرید قرار گرفت. در صورت ادامه روند رو به رشد خود، مقاومت بعدی و مهم برای این نماد در قیمت 6600 تومان قرار گرفته است.

3. نمودار تحلیل تکنیکال نماد پکرمان

نماد پکرمان بعد از دست دادن کف کانال صعودی، تا محده حمایت استاتیک 2 هزار تومان کاهش قیمت داشت و دوباره با فزایش تقاضا مواجه شده است و هم اکنون درگیر مقاومت مهم 2500 تومان می باشد که برای ادامه روند صعودی باید از آن عبور کند.

4. نمودار تحلیل تکنیکال نماد پکویر

نماد پکویر از سقف قبلی خود در قیمت 3300 تومان، در حدود 67 درصد افت کرده است و هم اکنون در نزدیکی حمایت 1150 تومان قرار گرفته است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها، اخبار و مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *