جذابیت های گروه مواد دارویی

جذابیت های گروه مواد دارویی

با وجود کمبود نقدینگی، شاهد گردش نقدینگی هر روز در گروه های مختلف هستیم.

این بار نیز قرعه به نام گروه دارویی افتاد و به همین جهت سعی در بررسی کامل این گروه نمودیم تا جذابیت های احتمالی آن را به تصویر بکشیم.

در ادامه به ترتیب به تحلیل شاخص گروه مواد دارویی ، برکت، درازک، دیران، دتماد، ،دابور و داسوه  به صورت مختصر خواهیم پرداخت.

شاخص گروه مواد دارویی

شاخص گروه مواد دارویی
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

شاخص مواد دارویی در حال حرکت در یک کانال نزولی است و موقعیت آن هم زمان در نزدیکی حمایت استاتیک قرمز رنگ و کف کانال قرار دارد. فعلا هیچ نشانه ای دال بر تغییر روند به صعودی نمی توان یافت اما می شود ضعف فروشندگان را در این شاخص با نزدیک شدن به نواحی حمایتی دید. هم چنین شکست خط ترند نزولی قرمز رنگ می تواند ایجاد اولین آلارم خوشبینی را تا حدودی ایجاد نماید که فعلا باید آن را رصد کرد تا این اتفاق به وضوح رخ دهد.

نمودار تحلیل تکنیکال نماد بورسی برکت

برکت
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

نماد برکت نیز با رسیدن به حمایت 1390 الی 1400 تومان با واکنش های از سمت خریداران همراه بوده و ضعف فروشندگان نیز لگ نزولی اخیر مشهود است. لذا در صورتی که در آینده این حمایت حفظ شود می توان شرایط را برای رشد قیمت مناسب دید و در این صورت مقاومت های بر سر راه قیمت در 2240 الی 2450 و پس از آن در ناحیه 3320 الی 3650 ، قرار دارند. در صورت از دست رفتن حمایت مذکور حمایت بعدی در 870 تومان قرار خواهد داشت.

نمودار تحلیل تکنیکال نماد بورسی درازک

درازک
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

در این نمودار نیز حرکت قیمت را در یک کانال کم شیب نزولی می توان یافت که موقعیت فعلی آن بر روی حمایت استاتیک 1300 تومان و خط میانی کانال می باشد . لذا به شرط حفظ این حمایت مقاومت بعدی در سقف کانال و حوالی ناحیه قیمتی 1850 الی 1950 قرار دارد. در صورت از دست رفتن حمایت مذکور نیز حمایت بعدی در 900 الی 950 تومان قرار خواهد داشت.

نمودار تحلیل تکنیکال نماد بورسی دیران

دیران
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

حرکت دیران نیز در امتداد یک کانال صعودی با شیب کم رویت شد که موقعیت فعلی قیمت در آن در ناحیه حمایتی کف کانال می باشد . لذا به شرط حفظ کف این کانال و حمایت 1000 تومانی ، مقاوت بعدی را می توان در حوالی خط میانی کانال در حدود 2000تومان و پس از آن در ناحیه قیمتی 2700 و یا نزدیکی سقف کانال دانست.

نمودار تحلیل تکنیکال نماد بورسی دتماد

دتماد
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

حرکت قیمتی این نماد نیز مدتهاست بین دو سطح 5300 و 3200 محصور شده و موقعیت فعلی آن در نزدیکی سطح حمایتی 3200 می باشد و هم چنین تحرکاتی نیز از سمت خریداران در این ناحیه مشهود است. لذا در صورت حفط این ناحیه حمایتی ، مقاومت بعدی در 5000 الی 5300 وجود دارد.

نمودار تحلیل تکنیکال نماد بورسی دابور

دابور
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

قیمت این نماد نیز در حال حاضر بر روی حمایت 2000 تومان قرار دارد و به شرط حفظ این ناحیه می توان مقاومت پیش رو را در حوالی 3200 تومان برای آن در نظر داشت.

در صورت از دست رفتن حمایت مذکور حمایت بعدی در 1650 الی 1550 قرار خواهد داشت.

نمودار تحلیل تکنیکال نماد بورسی داسوه

داسوه
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

سطح حمایتی قرمز رنگ در حوالی 2000 الی 2300 تومان سطح مهمی برای این نمودار محسوب می شود و به شرط حفظ این حمایت ، اولین محدوده  مقاومتی پیش روی قیمت در حوالی خط ترند نزولی قرمز رنگ و سطح مقاومتی 3200 الی 3400 قرار خواهد گرفت.

برای مشاهده تحلیل های بیشتر به کانال تلگرام تحلیل با سیگنال به آدرس signal-tahlil  مراجعه فرمایید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *