بانکی‌ها آماده‌ی صعود؟

بانکی‌ها آماده‌ی صعود؟

گروه بانکی که از اواسط فروردین ماه امسال یعنی زودتر از اکثر نمادهای بورسی وارد فاز اصلاحی شده است، طی روزهای اخیر همگام با نزول دسته جمعیِ بازار سهام ، ریزش قیمتی را تجربه کرده است.

تحلیل تکنیکال شاخص بانک‌ها

شاخص گروه بانکی که بیانگر وضعیت نمادهای این گروه میباشد ، طی 2 سال اخیر درون یک کانال نزولی(کانال آبی رنگ) در حال نوسان میباشد.
در شرایط فعلی بازار و در کوتاه مدت  این شاخص در حال نزدیک شدن به حمایت مهم باکس سبزرنگ یعنی حدود 6650-6450  واحد میباشدکه در صورت حمایت در این ناحیه ی حمایتی میتوان انتظار افزایش تقاضا در این گروه بورسی را داشت.


در صورت وقوع این سناریوی خوشبینانه و حمله ی مجدد شاخص گروه بانکی به سقف کانال نزولی به علت تعدد برخوردها به این سقف میتوان اینبار امیدوار به شکست سقف کانال نزولی و صعود تا اهداف صعودی حدود 7670 ، 8340 و 9390 واحد در میان مدت بود.

برای دیدن نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید.

درصورت از دست رفتن حمایت کوتاه مدتی یاد شده و اصلاح عمیق تر این شاخص با بروزرسانی تحلیل به بررسی سناریوهای پیش روی گروه بانکی خواهیم پرداخت.

برای مشاهده تحلیل های بیشتر به کانال تلگرام تحلیل با سیگنال به آدرس signal tahlil مراجعه فرمایید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی صندوق های سرمایه گذاری به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *