واچ لیست هفته سوم اسفندماه 99 (وبصادر، ثامید، بفجر، بموتو)

واچ لیست هفته سوم اسفندماه 99 (وبصادر، ثامید، بفجر، بموتو)

شاخص کل در حالی امروز به عدد 1,206,781 واحد دست یافت که در مقایسه با هفته گذشته رشد اندک 2.4 درصدی را تجربه کرد.

در طول هفته گذشته در اکثر روزها بیش از 60 درصد نمادها در دامنه منفی معامله می شدند و یا صف فروش بودند که نشان می دهد خرید و انتخاب نمادهای پرپتانسیل کار چندان آسانی نیست و مساله نقدشوندگی بیش از همیشه در این روزهای بازار اهمیت پیدا کرده است.

با این حال، در این گزارش سعی شده است تا برخی نمادهایی که معاملات بهتری در هفته گذشته داشته اند و یا اصلاح های عمیقی را تجربه کرده اند و به محدوده های حمایتی مهمی دست یافته اند معرفی شود.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و مسئولیت هر گونه خرید و فروش نیز با خود شماست.

می توانید گزارش بازار سهام و آپدیت تحلیل ها را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

1. وبصادر

این نماد اصلاح 56 درصدی را از سقف تاریخی خود در قیمت 511 تومان تجربه کرده است و هم اکنون نزدیک حمایت مهم 220 تومان قرار گرفته است و باید ببینیم این محدوده حمایتی حفظ می شود یا خیر.

در صورت از دست رفتن این حمایت می تواند به سمت کف کانال نزولی حرکت کند.

2. ثامید

نماد ثامید که در شهریور ماه امسال عرضه اولیه شده است، بعد از رشد 95 درصدی تا 340 تومان، دچار اصلاح عمیق 55 درصدی شده است و حتی محدوده 175 تومان که در این قیمت عرضه اولیه شده بود نیز به سمت پایین شکسته است.

مشاهده تحلیل تکنیکال انواع بازارهای مالی در سایت و اپلیکیشن سیگنال

این نماد که در قیمت 155 تومان معامله می شود در یک مثلث کنج نزولی قرار گرفته است و باید ببینیم در صورت کاهش قیمت و رسیدن به ضلع پایین این مثلث، واکنشی در این نماد خواهیم داشت یا خیر.

یکی از علت های جذابیت این نماد قیمت پایین آن می باشد چراکه معمولا نمادهایی که از لحاظ قیمتی ارزان تر هستند بهتر مورد اقبال بازار قرار می گیرند.

3. بفجر

این نماد که از سقف قبلی خود افت 49 درصدی را تجربه کرده است، هم اکنون در نزدیکی کف کانال صعودی خود قرار گرفته است و باید ببینیم می تواند این محدوده را حفظ کند یا خیر. در صورت کاهش قیمت نیز حمایت 2 هزار تومان پیش روی این سهم می باشد.

این نماد در روزهایی که اکثریت بازار با صف فروش مواجه بودند توانسته قدرت نقدشوندگی خود را حفظ کند و این نکته مهمی برای انتخاب نماد در این روزها است.

4. بموتو

نماد بموتو نیز در یک کانال صعودی در حرکت است و علی رغم شرایط بد بازار در چند وقت اخیر، توانسته است محدوده حمایتی 5 هزار تومان را حفظ کند و هم اکنون در نزدیکی کف کانال صعودی خود قرار گرفته است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *